Ekonomija|Finansije|Biznis mali|Video|Ekologija|IT i tehnologija|Diskusije


Economy.rs / IT i tehnologija / Webtech /


Google Play - nova digitalna prodavnica


Teme u članku: Google, Google Play, Android, aplikacije, Google Music, Google eBookstore, Android Market

Google Play - nova digitalna prodavnicaGoogle je juče otvorio svoju najnoviju digitalnu prodavnicu u okviru koje će prodavati digitalnu muziku, filmove, knjige i aplikacije za pametne mobilne telefone na Androidu.

Google Play objedinjuje Android Market, Google Music i Google eBookstore, a u potpunosti je zasnovan na cloud tehnologiji, odnosno ništa od kupljenog ne snima se na svoje računar nego se drži na Googleovim serverima. Wired ocenjuje da je ovo "Google-ov iTunes trenutak".


U narednih nedelju dana, kompanija će ponuditi različite albume, knjige, video-klipove i Android app po specijalnoj ceni, u okviru akcije "Seven Days of Play".

U okviru Google Play-a, korisnik može da snimi do 20.000 pesama besplatno i kupi milione novih singlova. Prodavnica će takođe ponuditi i 450.000 Android aplikacija i igrica.

Više informacija na play.google.com
(Economy.rs, 7. mart 2012.)

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta
Povezane vesti
- Samsung predstavio Galaxy S6 [VIDEO]
- Ikea u nameštaj ugradila bežične punjače za mobilne telefone i tablete
- Aplikacije za 'vežbanje' inteligencije
- Pebble Time - najnoviji rekord na KickStarteru
- YouTube - sajt koji će tek da promeni svet
economy.rs facebook  economy.rs twitter  economy.rs google plus  economy.rs pinterest  economy.rs rss  economy.rs linkedin 

IT i tehnologija >> Webtech

  YouTube - sajt koji će tek da promeni svet
YouTube - sajt koji će tek da promeni svet
    DIDS 2015 - u kom si internet filmu?
DIDS 2015 - u kom si internet filmu?
    Sedam najpopularnijih vrsta slika na Instagramu
Sedam najpopularnijih vrsta slika na Instagramu
    WhatsApp uveo pozive putem aplikacije
WhatsApp uveo pozive putem aplikacije
    Ćirilica 3.0 kao društveno-tehnološki fenomen
Ćirilica 3.0 kao društveno-tehnološki fenomen
 
     
Economy.rs marketing