ugostiteljski suncobrani

Ako ste pomislili da vreli dani i leto podrazumevaju manje opreme u odnosu na kišne i snežne mesece, prevarili ste se. Sunce je lepo, ali i te kako zahteva kvalitetnu zaštitu. Jedan od vodećih problema u organizaciji baštenskog ugostiteljstva je upravo adekvatna zaštita od sunca. Savremeni objekti nude mnogo varijanti – moderne šatore, improvizovane pergole, varijante sa baldahinima, paviljone, tende,… ali su i dalje najpopularniji i najjednostavniji veliki ugostiteljski suncobrani. Pored toga što štite od sunca, oni mogu biti odlična dekoracija i promotivni pano. Pri tom, ugostiteljski suncobrani se, iz pomenutih razloga, a pre svega zbog svojih dimenzija, ne koriste samo u ugostiteljskim objektima, već se savršeno uklapaju i vrlo su funkcionalni za dvorišta ili veće terase.

Ugostiteljski suncobrani – prodaja

Na tržištu ima različitih ponuda. Naravno da su one polovne varijante uvek mnogo povoljnije, ali je i veliki rizik kupovati tako – treba biti dovoljno bogat za kupovinu jeftniih stvari. Najsigurnije je kupovati kod proverenih i renomiranih firmi ili dobavljača. Zavisno od onoga što želite i za šta vam je ugostiteljski suncobran potreban, zavisi i cena. Tako se najjednostavniji, klasični suncobrani kreću od oko 5 000 dinara, pa do 10 000 dinara, ali sve dodatne specifičnosti ugostiteljskih suncobrana kao da su naplaćene posebno, pa su u ponudi i modeli od blizu 60 000 dinara. Zatim, ukoliko nije reč o zglobnom ugostiteljskom suncobranu, u prodaji su i postolja ili stalci, koji mogu koštati od 800 do 7 000 dinara. U mnogome će sam materijal od kog je napravljen suncobran odrediti cenu, ali i dizajn tog platna – jednobojan, šaren, sa određenim šarama, promo, sa logoom, personalni,… Ono što vam svaki proizvođač garantuje je da je suncobran čvrst, izdržljiv, otporan na vremenske nepogode, jak vetar, UV zračenje, …

Kako izabrati kvalitetan ugostiteljski suncobran?

Ne postoji neki naročit savet, ali bismo mogli skrenuti pažnju na 3 stvari; obratite pažnju na: 1) površinu koju ugostiteljski suncobran treba da zaštiti, 2) na dimenzije suncobrana/platna, 3) na mehanizam za otvaranje ugostiteljskog suncobrana. On treba da uspešno napravi veštačku hladovinu. Treba da bude postavljen tako da bar veći deo dana štiti željeno područje. U tom smislusu zglobni suncobrani su zahvalni, jer su manji i lako se pomeraju/okreću u zglobu. Shodno veličini ugostiteljskog suncobrana, određena je i veličina platna. Ono je posebno ,vrlo jako i postojano, napravljeno da uspešno odoleva suncu, a da mu boja ne izbledi i da se ne ošteti. Postoje posebne firme koje kada su u pitanju ugostiteljski suncobrani, prodaja i distribucija njih, nude i štmpanja na platnu. Pošto suncobran zauzima pozamašan prostor, može biti idealan reklamni materijal, pa na njemu možete štampati svoj logo, ime firme ili slogan po kome će vas prepoznati. Važno je da ugostiteljski suncobran postane vaš lični pečat, da vas promoviše i predstavlja na pravi način, kao i da se vidi iz dleka. Kako biste taj efekat postigli, trebalo bi razmisliti o nekom upečatljivom dizajnu ugostiteljskog suncobrana, koji bi bio vama svojstven, ali bi ujedno i odgovarao eksterijeru ugostiteljskog objekta. Takođe, povedite računa o kvalitetu platna za ugostiteljski suncobran i boje na njemu. Kakvog god da je dizajna, boje ne smeju da se razlivaju i da se reflektuju pod suncobranom, jer im je funkcija da zaštite od sunca i nepogoda, a ne da stvaraju specijalne efekte.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *