zastave-na-jarbolu-plaža

Zastave su popularan štampani reklamni materijal i kada se pravilno koriste mogu biti izuzetno efikasne u podizanju svesti o brendu. One su unikatne i lako se mogu personalizovati i na taj način proširiti i ojačati vašu reklamnu kampanju. 

Bez obzira na to da li se oglašavate na događaju koji je na otvorenom ili u zatvorenom prostoru, kada je u pitanju tradicionalan marketing zastave su odlično reklamno sredstvo. Ipak da biste postigli pun efekat treba da znate kako da odaberete prave zastave i gde da ih postavite. Pripremili smo nekoliko korisnih saveta koji će vam pomoći da uspešno promovišete vaše poslovanje uz pomoć zastava.

Izaberite atraktivan dizajn zastave

Firme koje se bave izradom zastava za vas, u ponudi imaju različite oblike zastava i stonih zastavica. Odabir pravog dizajna zavisiće u najvećoj meri od vašeg brenda. Sve što treba da uradite jeste da reklamne zastave postavite na jarbole i ostavite ih da rade 24 sata za vas.

Postoje firme koje će vam ponuditi idejno rešenje za zastave, uraditi pripremu štampe i štampu i na kraju isporučiti traženi proizvod na vašu adresu. Potražite štamparije koje pružaju kompletnu uslugu i pregledajte njihov portfolio na internet adresi kao što je https://jarbolizastave.com/. Profesionalci vam mogu pomoći da pronađete atraktivan dizajn za zastavu i tako privučete što više potencijalnih klijenata.

Neka na vašoj reklamnoj zastavi uvek bude logo vaše kompanije. Upamtite da je to ograničeni prostor na kome se može pisati. Prema tome, dobro razmislite i o fontu, odnosno savršenoj veličini slova ako želite da se na njoj nađe neka poruka namenjena vašim klijentima. Ipak, pazite da font ne bude suviše mali, da bi se poruka videla izdaleka.

Pažljivo sa tekstom na zastavi

Zastava mora prikazati poruku na jasan i nedvosmislen način. Ako je prenatrpana rečima i slikama prolaznicima će biti teško da pročitaju sve što ste hteli da kažete. Zato bez obzira koliko je zastava velika trudite se da na njoj bude kratka poruka sa znakom vašeg brenda ili slika kojom želite nešto da kažete. Izbegavajte da se i slika i tekst u isto vreme nalaze na zastavi.

Kada su u pitanju boje, najbolje bi bilo da ih nema više od tri i da su one dobro izbalansirane. Naravno, boje treba da budu u skladu sa onim koje predstavljaju vašu kompaniju. Ako je logo vaše kompanije u narandžastoj boji neka takva bude i zastave ili bar jedan njen veći deo. Ljudi će teže povezivati vaš brend i zastavu ako su različitih boja. Ako već želite da imate više boja na zastavi pobrinite se da one budu komplementarne.

Neka vaše reklamne zastave budu na pravom mestu i u pravo vreme

Ključna prednost zastava u promovisanju vašeg poslovanja je njihova jednostavnost i svestranost. Zastave su dobra investicija jer se mogu dugo koristiti. Mogu se postaviti ispred vašeg poslovnog ili prodajnog prostora, ali i na bilo kom drugom mestu gde se okuplja veći broj ljudi kao što su kulturni događaji ili proslave.

Pošto su lako prenosive, zastave se mogu prebacivati sa mesta na mesto. Možete ih postaviti na sajmovima ili nekim lokalnim događajima kako biste podstakli širu publiku i kako biste promovisali vašu kampanju.

zastave-na-jarbolu-most
Unsplash.com

Naravno, kao i kada je svaka druga reklama u pitanju, i zastavu je najbolje postaviti tamo gde će je videti najveći broj ljudi. Prvo mesto gde svaka ozbiljna kompanija postavlja zastavu je na ulazu u sam poslovni centar odnosno prostor. Neka bude postavljena tako da se jasno vidi. Ne dozvolite da je bilo šta zaklanja. Ona predstavlja vas i vaš brend.

Često na televiziji vidite kako zastave država ili kompanija stoje iza njihovih predstavnika na nekim važnim sastancima ili događajima gde se prezentuju novi proizvodi. To nije slučajno. Na taj način posmatračima nesvesno ali sigurno zastava sa logotipom upada u oči i ostaje u sećanju. Ako je dizajn zastave privlačan, onda će garantovano biti zapažen. Prema tome, ako držite prezentaciju nekog novog proizvoda neka u uglu, ali ne suviše po strani, stoji i vaša zastava. Prisustvo zastave je ključno –  dok vi prezentujete vaše proizvode i usluge, ovako podižete svest o vašem brendu

Ne zaboravite da ako želite da budete viđeni, morate ići tamo gde idu i najveći iz vaše branše. Takođe se  potrudite da budete i tamo gde nema drugih firmi iz vaše poslovne sfere. Sajmovi i skupovi na kojima se pojavljuje publika koja je zainteresovana za oblast vašeg rada su obavezni. Njih nemojte propustiti. Ako se bavite turizmom ili ugostiteljstovm, sajam turizma je obavezan događaj za vas, na primer. 

Sa druge strane, probajte da sami pronađete publiku. Ako se bavite distribucijom pića možete postaviti vaše reklamne zastave u kafićima ili na žurkama. Zapamtite da je stvaranje brenda proces bez obzira da li tek otvarate firmu ili radite već duže vreme. I kada jednom stvorite brend on počinje sam da prodaje vaše proizvode i usluge.

Odaberite pravi oblik

Postoje više oblika reklamnih zastava koje možete koristiti u vašoj marketinškoj kampanji. U zavisnosti od vaših potreba ili želja možete odabrati neke od sledećih.

Klasične zastave koje imaju dužu horizontalnu ivicu i kraću vertikalnu stranu. Kače se na jarbole i u zavisnosti od veličine na njima se nalazi logo ili naziv kompanije, a ređe i reklamna poruka. Jednom kraćom stranom su vezane za jarbol.

U reklamne svrhe korporacija najčešće se koriste zastave koje su pravougaonog oblika i vertikalno postavljene. Dužom stranom su vezane za jarbol kao i sa gornje strane za horizontalni držač, tako da praktično samo jedan ugao leprša. Tako da se jasno vidi naziv, logo ili poruka kompanije koja se oglašava. One su obično većih dimenzija i imaju dovoljno prostora da se na njima napiše reklamna poruka. 

Zastave u obliku pera su povijene, odnosno zaobljene, elegantne i izgledaju moderno. Kao i pravougaona vertikalna zastava i ovaj model je jednom, dužom stranom vezan za motku dok drugi kraj može slobodno da leprša na vetru. 

Male zastavice ili stone zastavice, takođe mogu biti različitog oblika. Pravougaone, trougaone i zaobljene sa jedne strane su samo neki od oblika koji se koriste kada su u pitanju stone zastave. One se, kako im samo ime kaže, postavljaju na stolovima kada se dešavaju neki korporativni događaji ili poslovni sastanci.

Kada se odlučujete koji model zastave želite da vas predstavlja, morate uzeti u obzir nekoliko faktora. Pre svega, koliko prostora imate na raspolaganju. Jednostavniji pravougaoni dizajn će vam omogućiti više mesta za logo i reklamnu poruku. Međutim, ako želite nešto modernije i nešto što će lako upasti u oči prolaznika odaberite onu u obliku pera.

Sa druge strane ako je vaš logotip više mladalački, opušteniji, onda će vam možda više ležati zastave u obliku pera ili suze. Isto tako i događaj za koji se koriste može uticati na izbor oblika. Poslovni događaji i sastanci zahtevaju klasične zastave. Ako želite da promovišete vaš biznis na plaži, žurci, koncertu ili nekom drugom neformalnom mestu odaberite zastave u obliku pera. 

Na kraju razmislite da li ćete je koristiti na otvorenom ili u zatvorenom prostoru. Pa prema tome i birajte materijal od kog će biti napravljena.

Zaključak

Kao što smo već rekli, efikasnost vaših reklamnih zastava zavisi od toga kako su dizajnirane i kako i gde ih koristite. Zato pratite ove naše savete i vaše reklamne zastave će na najbolji mogući način da reklamirate vaš biznis. Stojaće uspravno 24 sata na dan, a vaš brend će sve više rasti u očima potrošača.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *