Susreti proizvođača i davalaca usluga sa klijentima zainteresovanim za njihovu ponudu, u savremenom poslovanju dobili su nove oblike zahvaljujući pre svega mogućnostima koje daje primena informatičkih tehnologija. Iako virtuelni susreti zadovoljavaju sve veće potrebe modernog biznisa, sajmovi ostaju najpopularniji i najmasovniji vid okupljanja u oblasti ponude i tražnje roba i usluga.

Nemačka već dugo ima vodeće mesto po značaju i broju najvećih svetskih sajamskih manifestacija. Oko dve trećine najvećih skupova svetskog biznisa ove vrste održava se upravo u nemačkim gradovima Berlinu, Minhenu, Frankfurtu, Hanoveru, Diseldorfu, Drezdenu, Nirnbergu, Kelnu… Izlagači i posetioci dolaze iz celog sveta, znajući da sajmovi u ovim gradovima donose najnovije i najvažnije poslovne novosti i dostignuća u nizu oblasti rada i stvaranja. 

Ceneći dragoceno vreme poslovnih ljudi, avio kompanije nude prilagođenu ponudu, a njihovi letovi za Nemačku su najbrži i najudobniji prevoz do svih sajamskih centara. 

BERLIN – PONUDA SVEŽEG VOĆA i POVRĆA

U Berlinu izdvajamo dve srodne sajamske manifestacije – INTERNATIONAL GREEN WEEK i FRUIT LOGISTICA.

INTERNATIONAL GREEN WEEK je jedinstvena međunarodna izložba hrane, poljoprivrede i baštovanske industrije sa tradicijom od 1926. godine. Sledeća Zelena nedelja, 88. po redu, biće održana od 20. do 29. januara, a letovi za Nemačku već su rezervisani za brojne izlagače i posetioce, među kojima su i predstavnici više državnih ministarstava u čijoj je nadležnosti ova važna oblast. Susret tradicije i budućnosti bio je i ostaje izvor inovacija, a sadašnji fokus je na obnovljivim resursima, organskoj poljoprivredi, baštovanstvu i budućnosti ruralnog razvoja. 

Statistički podaci sajma FRUIT LOGISTICA u Berlinu pokazuju da više od 3.000 izlagača iz blizu 100 zemalja širom sveta svake godine prisustvuju ovoj prestižnoj manifestaciji. Letovi za Nemačku dovode i desetine hiljada posetilaca iz čak 135 država, što dovoljno govori koliko je ovo prestižna i popularna manifestacija u međunarodnoj trgovini svežim proizvodima. U 2023. FRUIT LOGISTICA biće održana od 8. do 10. februara. Posebne vrednosti sajma su što donosi brojne inovacije u međunarodnim lancima snabdevanja i omogućava čvršće umrežavanje i kontakte među poslovnim partnerima u ovom osetljivom sektoru industrije, što je prilično otežano kao posledica pandemije virusa Covid-19 i povećanih rizika zbog rata u Ukrajini. 

LETOVI ZA NEMAČKU – FRANKFURTSKI SAJAM ROBE ŠIROKE POTROŠNJE 

U ovom izboru velikih međunarodnih sajamskih manifestacija u Nemačkoj, u Frankfurtu se nameće AMBIENTE, vodeći svetski sajam robe široke potrošnje. U 2023. biće održan od 3. do 7. februara. Organizatori pozivaju i najavljuju da će i sledeći AMBIENTE, kao glavna platforma za globalne trendove u ovoj oblasti, pokazati jedinstvenu mešavinu ideja i proizvoda, uz nove i neobične koncepte koji nude inspiraciju za uspešno poslovanje. Ovde nećete imati problema sa prevozom, jer se slobodno može reći da svi letovi za Nemačku vode u Frankfurt!

MINHEN – OBLIKOVANJE BUDUĆNOSTI MARKETINGA I TRGOVINE

Letovi za Nemačku inače najviše vode putnike u Minhen i Frankfurt kao svetske raskrsnice avio saobraćaja. Iskoristite ih da posetite jedan novi sajam – MOONOVA 2023 koji je imao svoju digitalnu premijeru, a sada organizatori najavljuju i prave sajamske susrete posvećenika informacionih tehnologija 14. i 15. marta 2023. u Minhenu. Digitalna premijera u brojkama izgleda ovako: 8.000 učesnika, 300.000 klikova, 4 bine, 77 sati sadržaja, 175 govornika. Sledeća MOONOVA je prilika za interakciju sa stvarnim, fizičkim kontaktom i atmosferom pravog sajamskog doživljaja. Donosioci odluka, izvršioci i zainteresovane strane iz različitih sektora digitalne trgovine i marketinga dobijaju sajam za inspiraciju, znanje i dragocenu razmenu informacija sa ciljem da unaprede svoje poslovne uspehe. 

HANOVER – INDUSTRIJSKE TEHNOLOGIJE ZA ZDRAVIJU KLIMU

Sajam u Hanoveru, HANOVER MESSE, vodeća je svetska industrijska smotra sa tradicijom dužom od 70 godina. Letovi za Nemačku doveli su ove godine više od 2500 izlagača iz svih delova sveta, pokazujući koliko je ovakva tehnološka smotra nedostajala u prethodne dve godine, kada je 2020. okupljanje odgođeno zbog pandemije virusa Covid-19, a 2021. onlajn-format sajma ni izbliza nije imao efekat fizičkih susreta i bogatstva uobičajene sajamske atmosfere. Na ovogodišnjem sajmu u Hanoveru, čijem otvaranju je prisustvovao i kancelar Olaf Šolc, glavne teme posvećene su smanjenju emisije ugljen-dioksida, većoj energetskoj efikasnosti i tehnologiji digitalne prozvodnje. Delom i kao odgovor na energetsku krizu izazvanu ratom u Ukrajini i potraga za novim alternativnim izvorima sirovina van Rusije. U 2023. sajam će biti održan od 17. do 21. aprila.

DISELDORF – SMOTRA KAMPERA I PRATEĆE OPREME

CARAVAN SALON smatraju vodećim svetskim sajmom za kampere, kamp-prikolice, prateću opremu i aktivni turizam. U 2023. najavljen je od 25. avgusta do 3. septembra i biće održan u 15 hala i na otvorenom prostoru sajmišta. Sajam ima i zavidnu tradiciju, održava se od 1962. a u Diseldorfu je od 1994. godine. Iz godine u godinu ponuda je sve bogatija, kako u osnovnom programu tako i u pratećim manifestacijama, od kojih treba izdvojiti “Travel&Nature” – okupljanje i predstavljanje brojnih kampova, regionalnih i nacionalnih turističkih organizacija, agencija i nacionalnih parkova. Širok je krug zainteresovanih proizvođača i posetilaca iz celog sveta kojima su letovi za Nemačku i Diseldorf izborna destinacija tokom tih desetak sajamskih dana. 

Navedeni sajmovi u Nemačkoj izabrani su jer imaju zavidan svetski nivo i “pokrivaju” oblasti od šireg interesa za posetioce. Spisak onih specifičnijih, iz oblasti automobilske industrije, arhitekture i građevinarstva, informatike, tekstila, kože i obuće, nameštaja i prerade drveta, raznih grana poljoprivrede, turizma, zaista je dug, ali su svi odlično predstavljeni na internetu i većina je već omogućila registraciju učesnika i izbor štandova na događajima tokom 2023. godine. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *