Poslovni sastanci su važan deo svake profesionalne saradnje i neophodni su za uspešan razvoj kako velikih kompanija, tako i malih preduzeća. Planiranje i organizacija, međutim, mnogo se lakše sprovode u dobro opremljenoj i uređenoj konferencijskoj sali nego u neinspirativnom prostoru. Kada je sala za sastanke opremljena odgovarajućom opremom i udobnim nameštajem, to može napraviti veliku razliku u pokušajima da se postigne poslovni uspeh.

Bilo da je reč o maloj ili velikoj konferencijskoj sali koja treba da primi više od 10 osoba, postoje pojedinosti koje neizostavno morate uključiti u dizajn poslovnog enterijera ove vrste. Osnovne kategorije su udobne stolice, adekvatne radne površine, sva potrebna oprema za bolju komunikaciju i saradnju, kao i odgovarajući stepen akustike i privatnosti. Osim što je opremljen svim potrebnim nameštajem i opremom, prostor za poslovne sastanke mora da odaje snažan utisak profesionalizma.

Pripremili smo nekoliko ideja koje vam mogu pomoći da uredite salu za sastanke u kojoj će vaši saradnici i zaposleni efikasno i sa uspehom razrađivati i realizovati poslovne ideje. Pročitajte.

Investirajte u komforan kancelarijski nameštaj

Udoban kancelarijski nameštaj je najznačajnija polazna osnova u dizajnu poslovnih enterijera. Poslovni sastanci se nekada mogu odužiti, a najbolji način da izbegnete da budu naporni jeste da obezbedite što udobnije stolice i radne površine. Stolovi&Stolice treba da ispune najviše standarde po pitanju kvaliteta i komfora.

Investiranjem u ergonomska sedišta i stolice zapravo podstičete produktivnost svojih saradnika i kolega. Kada im obezbedite maksimalnu podršku tokom rada, čak i dugo sedenje neće predstavljati problem. Radno okruženje koje ostvaruje estetska i funkcionalna očekivanja u svakom smislu je podsticajno. Imajte to u vidu kada birate stolice i radne stolove.

Stolice sa rotacionim sistemom i točkićima, te naslonima za ruke i glavu, izuzetno su udobne, a uz to svojim dizajnom ostavljaju utisak na vaše klijente.

U većini slučajeva biće vam potreban sto ili više stolova, mada vredi razmotriti i neke alternative u vidu manjih stolova za prenosne računare ili čak govornicu. Posebno privlačan može biti dizajn ugaonog radnog stola ili stola ovalnog oblika posebno osmišljenog za konferencije i sastanke.

Mislite na privatnost i akustiku

Kvalitetna akustika konferencijskog prostora je još jedan važan aspekt koji treba ramotriti prilikom uređenja enterijera. Zadržavanje zvuka, bilo unutra ili izvan, poboljšaće stepen koncentracije kod ljudi koji rade, a takođe će imati uticaj na kvalitet video konferencija.

Slično važi i za privatnost. Nekim ljudima je potreban osećaj izolovanosti, što se odlično može ostvariti postavljanjem zavesa tamo gde su zidovi stakleni ili na prozorima.

Dodatna oprema za saradnju

Veoma često, radni sastanci i edukativne obuke uključuju kompjuterske prezentacije. To znači da bi sala za sastanke trebalo da ima ekrane, table i opremu za projektovanje. Vizuelna pomagala uključuju i sobne displeje za video konferencije, a LED video ekrani su verovatno najinovativniji tip ekrana koji se uklapa u bilo koji dizajn enterijera poslovnog prostora.

Interaktivne table omogućavaju vam izvođenje dinamičnijih prezentacija, što je već nagoveštaj produktivnijih sastanaka. U kombinaciji sa vašom platformom za video konferencije možete označiti fotografije i dokumente, snimiti sastanak, sačuvati datoteke ili ih poslati elektronskom poštom. Takođe, tu je i mogućnost saradnje sa članovima tima koji na različitim uređajima, čak i kad nisu prisutni.

Interaktivnost drži sve učesnike angažovanim i aktivnim, a tehnologija čini da sastanci budu efikasniji.

Treba misliti i na to da će svi koji su uključeni u sesiju verovatno imati laptop, tablet ili pametni telefon. Za slučaj da im je potrebno da napune bateriju na nekom od uređaja, važno je da bude dovoljno utičnica raspoređenih po sobi.

Ovde treba pomenuti i povezivanje na Internet. Konferencijska sala bi trebalo da nudi Wi-Fi pokrivenost, tako da se svi učesnici sastanka lako i jednostavno mogu prijaviti na mrežu.

Izaberite prave boje zidova

Obično se bela i druge svetle boje preporučuju kao najbolje za poslovne sale. Mračni tonovi imaju tendenciju da negativno utiču na osvetljenje, a samim tim i koncentraciju i produktivnost ljudi koji rade. Takođe, nije poželjno da zidovi budu previše nalik nekom umetničkom projektu, jer će tako samo odvraćati pažnju od stvarnog posla i teme sastanka.

Boje imaju značenja u poslovnom svetu. Plava boja je pametan izbor ako želite udobnu, smirujuću konferencijsku salu. Tamniji tonovi plave čine da se ljudi osećaju prisnije, te dobrinose zbližavanju tima.

Svetlo plavom podstaknite nove ideje kod svojih saradnika. Kao prirodni pojačivač energije zelena boja će doneti u prostoriju vitalnost i pomoći vašim kolegama da se usredsrede na radne zadatke.

Bojenjem zidova u narandžastu boju dobijate živu, toplu i smirujuću konferencijsku salu. Ova boja je najčešći izbor modernih kompanija, i to ne slučajno. Upadljiva je, upečatljiva, ostavlja trajni utisak na poslovne partnere i potencijalne kupce. S obzirom na to da asocira na sunčevu svetlost, svežinu i bogatstvo, ne treba da iznenadi što se ljudi osećaju prijatno u prostorijama narandžastih zidova. Ako želite da vaši sastanci odišu pozitivnošću, onda izaberite žutu boju.

Još nekoliko praktičnih saveta

Budite sigurni da ste izabrali dovoljno veliki prostor za svoju sobu za sastanke. Imajte na pameti da će svima biti potrebna stolica, kao i mesto za stolom. Ne želite da radite u skučenom prostoru. Bolje izaberite prostoriju veće kvadrature.

Mislite, pritom, i na visinu plafona. Previše niski plafoni čine da se ljudi osećaju nelagodno i klaustrofobično. To nije atmosfera u kojoj se razvijaju ideje i u kojoj svi rade punim kapacitetom. Osim toga, prostorija izgleda manje i tamnije nego što bi trebalo, pogotovo ako ima male prozore.

Temperatura u prostoriji je izuzetno važna. Ako organizujete sastanak ili obuku tokom letnjih meseci, ne želite da velike vrućine ometaju vaše zaposlene. Obezbedite kvalitetan klima uređaj za kontrolu temperature i protoka hladnog i svežeg vazduha kroz celu salu. Na sličan način nećete želeti da se vaši saradnici i kolege smrzavaju tokom sastanaka zimi. Bilo da se odlučite za klima uređaj ili centralno grejanje, morate biti sigurni da je svima ugodno. U hladnoj sali biće nemoguće održati produktivan sastanak.

Kada obezbedite ove uslove, udoban nameštaj, opuštenu atmosferu u ambijentu koji podstiče na rad, veća je verovatnoća da će svaki poslovni sastanak biti prilika za realizaciju odličnih ideja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *