Izbor reklamnog materijala nekada nije nimalo lako pitanje jer zaista može sve i svašta da se brendira. Ipak, odluka o izboru reklamnog materijala treba da se donese tako da se postignu željeni marketinški ciljevi, čiji je efekat merljiv.

Treba najpre odrediti ciljnu grupu i njihove potrebe, a zatim izabrati šta je to što ih zadovoljava i omogućava veoma dobar feedback. Analiziranjem efekata podele različitog reklamnog materijala, zaključili smo da su reklamne torbe i rančevi veoma dobar izbor.

Poklon koji se ne odbija

Reklamne torbe su, zbog svoje korisnosti i simpatičnog izgleda, uvek dobro prihvaćene, čak priželjkivane. Mogu biti u različitim oblicima. Najčešće su u pitanju torbe za svakodnevnu kupovinu koje su jeftine, ali višestruko korisne.

Koriste se obilato i baš zato su odličan reklamni materijal koji lako prenosi informaciju o brendu koji se na njoj nalazi. Zabrana korišćenja plastičnih kesa im je ponovo dala važnu ulogu, čineći ih važnim u svakoj porodici.

Rashladne torbe i torbe za plažu kao reklamni materijal su pogodne za sve reklamne kampanje u prolećnom i letnjem periodu. Brendirana rashladna torba će sasvim sigurno naići na oduševljenje svih ljubitelja izleta i roštiljanja. Rashladne torbe se mogu koristiti ne samo za hlađenje hrane i pića u letnjem periodu već i za održavanje temperature toplote.

Zato je nešto bolji naziv termoizolacione torbe. Posebno dobra stvar kod ovih torbi je što traju godinama, a samim tim se i ime brenda dugo vidi. Torbe za plažu su vrlo prostrane, što je opet zgodno za brendiranje, a dame im se uvek obraduju.

Ranac je uvek popularan

Reklamni rančevi imaju izuzetno široku primenu i obično ih biraju kao reklamni materijal kompanije koje žele da grade dugoročno dobre odnose sa svojim klijentima, baš kao što je slučaj sa trajnošću rančeva. Možete izabrati rančeve različite veličine, kvaliteta, kao i one sa ojačanjem za laptop.

Najmanji i najjednostavniji rančevi sa uzicom na zatezanje su namenjeni za nošenje patika i slične sportske opreme. Vrlo su povoljni i traženi kao reklamni materijal jer ostavljaju dobar utisak na klijente.

Veoma popularan biorazgradivi ranas:

Biorazgradivi ranac

Nešto veći reklamni rančevi se koriste uglavnom za kraće izlete, putovanja i slične aktivnosti. Pogodni su i za svakodnevnu upotrebu i obično imaju poseban deo naličja predviđen za štampanje.

Veliki rančevi sa anatomskim kaiševima i leđima obično imaju i niz ojačanja koja omogućavaju bezbedno nošenje laptopa i teških knjiga svuda sa sobom. Mogu se koristiti i za duža putovanja pre svega zbog udobnosti tokom nošenja.

Torbe su naš stalni saputnik

Brendirani veliki rančevi, kao ekskluzivan poklon se obično poklanjaju ključnim kupcima sa kojima se planira dugoročna saradnja. To znači da nije neophodno raditi brendiranje rančeva u velikim serijama, već štamparije imaju povoljne ponude i za manji broj komada.

Dizajn za reklamni materijal

Ova tema zahteva priličan prostor, ali ćemo je samo malo zagrebati kako bi vas podsetili na važnost dobro osmišljenog dizajna. Nije retkost da firme na reklamni materijal stavljaju samo svoj logo, ali ne treba zaboraviti da su mogućnosti komuniciranja putem dizajna daleko veće.

Ako u skorije vreme planirate da radite nov reklamni materijal, razmislite o novoj reklamnoj kampanji koja će imati novu poruku za kupce. Interesantna krilatica može vašim klijentima dobro približiti vaš sistem vrednosti i viziju vaše kompanije.

Nov dizajn pored logoa vaš novi reklamni materijal može učiniti još privlačnijim, a time i nošenijim. Preduzeće KLIK COMMERCE već 20 godina bavi se Brendiranjem proizvoda za naše najveće kompanije.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *