Marketinške aktivnosti kreiraju se sa jasnom vizijom i postavljenim ciljevima. Nekada se radi o povećanju obima prodaje, zatim poznatosti u javnosti, stvaranje pozitivne usmene propagande i sveukupno, dugoročno posmatrano rastu profita. Rokovnici su poznati kao promotivna sredstva, bez kojih je teško zamisliti marketinške materijale, posebno ukoliko se radi o specijalno štampanim primercima. 

Mnogo je razloga zbog kojih se rokovnici biraju kao značajno promotivno sredstvo. Tradicionalno se radi o materijalima promocije koji učestvuju u velikom broju strategija i taktika. Ne samo da su svima lako dostupni, već ostavljaju snažan utisak svojom pojavom. Istovremeno, rokovnici su vrlo primetni i praktični za upotrebu. Njihova troškovna isplativost odlična je prednost zbog koje se rado biraju kao promotivni materijal.

Rokovnici su moćno promotivno sredstvo

Postoji mnogo raznovrsnih promotivnih materijala, a jedan od njih su i rokovnici. Oni se kreiraju sa ciljem darivanja, ali dugoročnijim efektima u vidu moćnog privlačenja pažnje, odnosno svakog pogleda, kao i stvaranje zainteresovanosti kod javnosti. Rokovnici se nose na veliki broj mesta i mogu biti raznovrsno dizajnirani. Često se osmišljavaju rokovnici koji omogućavaju brendiranje, paralelno sa drugim kreacijama, kao što privesci, upaljači, hemijske olovke, fascikle, torbe i mnogo drugih materijala korporativnog identiteta. 

Biraju se boje koje su u skladu sa prepoznatljivim tonovima kompanija, zatim se postavljaju logotipi, ilustracije, kontakt podaci ili promotivne poruke, kao i prepoznatljivi delovi reklame. Sve to, način je da rokovnici budu primećeni gde god se nalazili. Kako su neizostavan deo modernih kancelarija, tu su ne samo da ulepšaju stolove, već i da daju odlične promotivne mogućnosti. Na poslovnim sastancima rokovnici su vidljivi, i mogu stvoriti pažnju okruženja, čak i razviti zainteresovanost za posetu sajta kreatora tog fenomenalno dizajniranog i osmišljenog planera. 

Rokovnici su praktični i organizovani dodaci

Veliki utisak u javnosti ostavljaju čak i mali, kompaktni i jednostavni rokovnici. Radi se o specijalno dizajniranim sveskama, koje imaju ojačane korice, kao i veliki broj praktičnih dodataka na štampanim stranicama. Naime, dostupni su kalendari, rasporedi, tabelarni pregledi i mnogo toga drugog. Jednostavno, rokovnici su vrlo praktični i funkcionalni. Ne samo da daju prostor za beleženje, već su i vid planera, koji omogućava brzu i efikasnu organizaciju u svakom trenutku. 

Rokovnici se mogu videti svuda oko nas – u sektoru obrazovanja, zatim na poslovnim sastancima, u prodajnim objektima i na svim drugim mestima. Sa prepoznatljivim logotipom, promotivnom porukom ili kontakt podacima kompanija, rokovnici mogu da ostave snažan utisak u javnosti. Takođe, veoma je važno to što su funkcionalni i daju prostor za fenomenalnu svakodnevnu organizaciju. Zbog svih navedenih karakteristika, često se biraju kao poslovni poklon za specijalne događaje, akcije, proslave, godišnjice i mnogo drugih korporativnih prilika. Pored kalendara, hemijskih olovaka i privezaka, to je nezaobilazan poklon za važan datum. 

Rokovnici su promotivni materijali koji su neizostavan deo marketinga. Vrlo su luksuzni, primetni i ostavljaju snažan utisak na javnost. Rokovnici su promotivna sredstva koja se frekventno koriste, vrlo su praktični i sjajan izbor za darivanje u svim prilikama. Biraju se kao korporativni poklon, a sa štampom su sjajan izbor za izgradnju brendova i razvoj identiteta firmi. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *