Novonastala situacija u vezi sa COVID-19 virusom je zatekla kako nas tako i naše biznise. Imperativ poslovanja u današnje vreme jeste brzo reagovanje i sposobnost biznisa da se prilagodi svim situacijama. Nakon proglašenja vanrednog stanja prouzrokovanog koronavirusom, nastale su promene u načinu poslovanja naših biznisa kako u pogledu radnog vremena, distribuije i generalno obavljanja savkodnevnog posla. S tim u vezi, pomoći ćemo vam da koliko-toliko olakašate poslovanje dobrom organizacijom i pomognete vašem preduzeću da se prilagodi ovoj situaciji.

Prenošenje poslovanja na internet

Ako već niste uhvatili talas internet poslovanja koji u poslednjih nekoliko godina rapidno raste ne samo u Srbiji nego i u celom svetu sada je pravo vreme za to. Gotovo svako trgovinsko preduzeće može poslovati preko interneta. Dovoljno je samo da imate veb sajt i da na neki način omogućite kupcima da poruče proizvode preko njega bilo preko kontakt forme, slanjem imejla ili direktnim poručivanjem ako imate internet prodavnicu. Sa druge strane uslužne delatnosti kao što su prevodilačke agencije, knjigovodstvene agencije, i druge delatnosti takodje mogu pružati usluge online.

U ovome vam mogu pomoći internet marketing agencije koje će za vaš biznis osmisliti kompletnu strategiju internet poslovanja, od izrade veb sajta do sporvedjenja kompleksnih marketinških kampanja. Bitno je da odaberete pravu strategiju i kanal koji će vam donositi najviše prometa kao što je SEO optimizacija sajta, Google oglasi, Facebook i Instagram oglasi ili možda Email kampanje. Posetite sajt Web Business Solutions jedne od vodećih agencija za internet marketing i saznajte više o internet nastupu.

Organizovanje zaposlenih

Sve one organizacije koje mogu da svoje poslovanje prebace na internet mogu svojim zaposlenima omogućiti rad od kuće. Potrebno je da poseduju računar, internet konekciju i poslovni telefon preko koga mogu biti u stalnom kontaktu sa klijnetima i mušterijama. Danas je internet preplavljen alatima za komunikaciju kao što su Zoom, Skype i drugi alati tako da se i sastanci mogu održavati od kuće.

Organizovani prevoz za zaposlene

Za one poslove koji zahtevaju fizičku prisutnost radnika situacija je malo drugačija. Na primer prodavci u supermarketima, logističari u skladištima, gradjevinski radnici i drugi radnici moraju biti prisutni na svojim radnim mestima. Da bi radnici bili na svojim radnim mestima potrebno je organizovati prevoz radnika od kuće do radnog mesta. Za ovo možete angažovati specijalizovane kombi prevoznike. Prevoz radnika je dozvoljen u manjim grupama za vreme vanrednog stanja ali uz poštovanja svih mera zaštite, kao što je držanje socijalne distance od 2m, nošenje zaštitne maske, rukavica.

Jasno je da će ceo svet ostetiti recesiju koja će se javiti u postkorona vremenu. Iako to ne možemo izbeći, sigurno možemo bar malo ubalžiti da se naše preduzeće nadje u neizlaznoj situaciji tako što ćemo na vreme reagovati i probati da se prilagodimo tržištu i drugim eksternim faktorima koji utiču na poslovanje kao što je situacija sa koronavirusom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *