Da biste dobili što više od vaše investicije u brendiranje vozila, morate prepoznati najbolji način da predstavite svoju kompaniju sa kvalitetnim slikama a pritom da dok to radite, ne postanete lokalno smetalo.

Zbog velike količine putovanja od kuće do posla, neke kompanije se odlučuju da to unovče u vidu reklame. Vozeći se od kuće do posla, jedno brendirano vozilo moze da „upije“ više hiljada pogleda. Čak iako ne gledate direktno u vozilo na kojem se reklamira neka firma, svakako ste izloženi reklami i negde duboko u vašem umu podsvesno ste prihvatili tu informaciju.

Ali, pre nego što odlučite da zalepite razne nalepnice na vaš auto ili da „uvijete“ ceo vaš poslovni kombi u reklame, morate znati kako da to uradite na pravi način.

Nemojte preterati sa slikama i informacijama. Neka bude jednostavno

Razmislite o tome šta su najbitnije informacije koje želite da prenesete. Ovo može biti vaš kontakt, ime firme, i osnova vašeg poslovanja. To ne znači da treba da ispišete svaku uslugu koju nudite preko vašeg celog vozila jer to postaje nepregledno i ljudi neće moći podsvesno da upijaju informacije sa vašeg vozila. Drugačije je kada brendirate neki statični objekat pa može ispisati malo više informacija, ali se predlaže da se čak ni u tom slučaju ne primenjuje to.

Kada je reč o automobilima, ljudi koji posmatraju imaju samo par sekundi da vide najbitnije stvari kao na primer, ime firme i čime se bavite; onda mogu nakon toga potražiti ime firme na internetu i odmah biti u mogućnosti da vas kontaktira. Sve u svemu, sasvim je dovoljno da postavite ime firme, kontakt telefon i glavnu uslugu koju pružate u kratkim crtama. Takođe možete ubaciti i sajt vaše firme, ali svakako je to jedan od glavnih načina na koji ljudi traže kompanije koje su videli na brendiranim vozilima.

Nemojte koristiti „lepe“ i pisane fontove. Koristite one koji se mogu razaznati iz daljine

Dok ste u kontaktu sa vašom marketinškom firmom ili sa ljudima koji će odštampati vaš logo, potrudite se da izaberete font koji je lako čitljiv sa daljine. Iako će lep font ulepšati estetiku vozila, jednostavan font će pružiti mnogo bolju reklamu, zbog čega se zapravo i radi brendiranje vozila.

Iskoristite sve strane vašeg vozila

Obratite pažnju da na bočnim stranama vozila kao i na zadnjem delu postavite najbitnije informacije kao što su broj telefona i sajt firme da bi ljudi mogli lako pročitati ako se nalaze pored ili iza vas u koloni.

Nemojte koristiti slike niskog kvaliteta za brendiranje vozila

Ako planirate da postavite sliku, statistički je dokazano da kvalitetnije fotografije privlače više pažnje nego one slabijeg kvaliteta. Zato se preporučuje da unajmite profesionalnog fotografa da uslika ono što planirate da stavite sa svoje vozilo. Uz to morate i uzeti u obzir da ćete možda morati da uveličate tu sliku koju želite postaviti i da to može dovesti do smanjenja kvaliteta.
Sve u svemu, nemojte ovo raditi sami, nego potražite pomoć i od profesionalnog fotografa, i od čoveka koji sređuje slike.

Ovo je dovoljno informacija da uspešno brendirate svoje vozilo. Srećno vam bilo u vašem budućem poduhvatu!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *