Možda je danas, više nego ikad teško ostaviti utisak na kupca svojim proizvodom. Nove tehnologije su omogućile širok izbor i jednake uslove za marketing. Prosečan kupac  vidi na hiljade reklama dnevno. Teško je učiniti da pokloni poverenje i proba baš vaš proizvod ili uslugu.

Više nije bitno koliko je firma razvijena, da li je SZR ili multinacionalna kompanija, jednako mora posvetiti pažnju marketingu i promoivsanju svojih proizvoda ili usluga. Marketingom ističemo proizvod od sličnih vrsta i namećemo ga kupcu kao jedini pravi izbor. Opet se pitate kako? Pa izgradnjom brenda.

Nekoliko informacija o brendu i brendiranju proizvoda

Brend je prepoznatljiv dizajn, oznaka, ime nekog proizvoda ili kombinacija ovih faktora u mislima potrošača kojima se proizvod ističe pa kupac i pre kupovine ima pozitivno mišljenje i želju za posedovanjem.

Brend je Apple, a vas asocira i na logo one jabuke, i na iPhone i na moto „Think different“ (Misli drugačije). Vi već imate izgrađeno mišljenje o proizvodu i pre odluke o kupovini, a ovo je samo jedan najopštiji primer. Brendiranje se vrši u svakoj grani privrede gde je potrebno biti konkurentan:  Coca-Cola, Disney, Microsoft…

Brendiranje čine strategije i aktivnosti da se brend shvati i razume na pravi način. Da se kupac veže za kvalitet, ali i emotivno. Takav kupac će se uvek vraćati proverenom proizvodu. Brend je zasnovan na stvarnom kvalitetu proizvoda i to je polazna osnova, kupac će na osnovu toga verovatno zanemariti i nešto višu cenu i šire ponude drugih firmi sve u želji da ima prepoznatljiv kvalitet.

Kako da kupac upozna ciljani brend? Kroz reklami materijal

Promotivni ili reklamni materijal je način reklamiranja konkretnog brenda. Promotivni materijal gradi imidž brenda kroz korišćenje u svakodnevnim aktivnostima i jeftiniji je od klasičnih reklamnih spotova, a duže se zadržava u kupčevom okruženju. Ipak najveća prednost leži u mogućnosti nametanja brenda kroz poklanjanje promotivnog materijala  tako da ostavite pozitivan utisak u cilju izgradnje dugoročnog poverenja.

Sve se može iskoristiti za promociju brenda. Za razliku od vizit karti reklamni materijal ima opipljivu upotrebnu vrednost pa korišćenjem dodatno podsećate kupce na dobar proizvod ili odličnu ostvarenu saradnju. Darivani ne moraju biti samo klijenti. Možete pokazati koliko poštujete svoje radnike ako ih darujete sitnim reklamnim materijalima jer zahvalan radnik je i motivisan da što bolje obavlja svoje zadatke.

Vrste reklamnog materijala

Vizuelno isticanje se vrši kroz roll up banere, reklamne panoe i promotivne pultove. Ali kada ostvarite kontakt sa kupcima tada na scenu stupaju sitni detalji kao što su brendirani promotivni materijal. Prodavci i prezenteri mogu koristiti promotivne hemijske olovke, power bank punjače, stoni materijal (reklamni rokovnici, promotivne stone mape, promotivni planer i stoni kalendari..) a ako uložite u estetski lep dizajn na kupca ćete ostaviti poseban utisak.

Brendirani reklamni materijal može biti nevezan za poslovnu delatnost firme : brendirane hemijske olovke, reklamni rokovnici, promotivni upaljači, ali mogu asocirati na razlog saradnje sa firmom. Na primer, u banci se može dobiti brendiran privezak za ključeve u obliku kućice ako dogovarate ili ste zaključili stambeni kredit, a automobil ako je reč o lizingu za auto, prigodan je detalj i podseća vas na jednu lepu prekretnicu u životu. I svaka firma može da brendira promotivni materijal tako da i vizuelno podsećaju na delatnost firme i time privuku znatiželjne poglede okoline.

Kraljica promotivnog materijala –  reklamne kese

Zašto su promotivne kese toliko dobre?

  • Jeftina je
  • Potrebna je u svakom vidu darivanja promotivnog materijala
  • Uvek u upotrebi

Kada kažemo da je kesa jeftina mislimo na jeftin reklamni materijal. Naravno, vaš je izbor da uložite u kvalitetnije verzije, ojačane ručke, veće dimenzije.

Potrebno je imati kesu da se poklon upakuje i da kupcu, to se radi strateški.  Niko neće brendirane poklone staviti u običnu kesu „tregericu“ kao da smo kupili kilogram nekog voća zar ne?

Zašto su promotivne kese kruna promotivnog materijala? Na znatno većoj površini se može ispisati logo, boje, detalji vezani za firmu i time istaći brend bolje nego na bilo kom drugom promotivnom materijalu. Sa uklapanjem boja i dizajna dobija se vizuelno uočljiva pokretna reklama.

Reklamne papirne kese su i nakon dobijanja poklona još dugo u upotrebi u drugim situacijama pa ona  „ulazi“ i u domove zdravlja, škole, prodavnice, vide je veliki broj ljudi pa imajte i to na umu pri izradi promotivnog materijala.

I materijal od kojih se prave može biti različit pa tako imamo papirne kese, platnene, od pvc materijala…

Reklamne papirne kese kao promotivni materijal se koriste najčešće za prigodno pakovanje sitnijeg brediranog promotivnog materijala. Izrađuje se u raznim dimenzijama i oblicima, sa ručkama od kanapa, plastificirane ili svilenih traka. Same reklamne papirne kese mogu biti ojačane plastifikaciom (mat ili sjajnom)  i takve će biti izdržljivije na vremenske prilike.

Štampa se radi ofset tehnikom za kvalitet i postojanost slike, gde se boje utiskuju na papirne kese. Štampa na papirnim kesama ne poznaje granice boja i nijansi. Osnovna prednost je trajnost otisaka i isplativost naročito kad je reč o štampanju velike količine materijala kao što je i upravo štampa na papirnim kesama.

Ne dozvolite da kupac ode bez promotivne kese makar poklon sadržao samo reklamnu hemijsku olovku i upaljač!

Uložite u najbolju opciju reklamne kese – birajte papirne vrste

Možete pokušati da uštedite nabavkom pvc kesa, ali kada želite da reklamirate brend to onda nije dobra varijanta.

Ne postoji delatnost gde se reklamne papirne kese neće uklopiti kao završni detalj u pakovanju poklona. Sama po sebi je elegantna a dolazi u raznim dimenzijama i bojama. Nekako pvc kese deluju kao potrošni materijal, a papirne kese pažljivo biran detalj kojim pokazujete koliko vam je kupac bitan.

Papirne kese imaju jednu veliku prednost – čvrste su, stabilne i štampa na papirnim kesama je jasno vidljiva dok kod drugih platnenih ili pvc to nije slučaj. One gube svoj oblik čim se stavi nešto za nošenje pa podaci o firmi neće biti jasno vidljivi, a verovatno će vremenom pre izbledeti ili se pocepati nego papirne varijante.

Brendiranje je složen proces izdvajanja vašeg proizvoda u mislima i preferencijama kupca. Reklamni materijal unapred podstiče kupca i priprema ga, pa kada treba da se odluči na kupovinu vi već imate lojalnog potrošača. Upakujte celu strategiju u dobar završni detalj – promotivnu papirnu kesu.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *