Korona je nedvosmisleno uticala na celokupan način života u ovoj godini i njene posledice trajaće još dugo nakon što ova pandemija prođe. 

Kada je u pitanju online trgovina, u prvoj fazi pojave virusa, odnosno u periodu od marta do maja 2020. godine zabeležen je drastičan pad u prodaji kod svih prodavaca koji nisu spadali u prodavnice opšte potrošnje. 

Međutim, ono što je usledilo uticalo je na način na koji će kupovina nastaviti da se odvija i nakon što pandemija prođe, a to je potpuni rast ukupne posete online prodavnicama, rast same kupovine na tim prodavnicama, ali i rast novonastalih korisnika koji ranije nisu imali nikakvog dodira sa online kupovinom. 

Sve navedeno uticalo je na sve biznise koje imaju potencijal da se razvijaju online, da ulože svoje resurse u razvoj i izradu online prodavnice i zato smo, u saradnji sa digital agencijom Web Business Solutions izdvojili sve bitne karakteristike na koje bi trebalo da obratite pažnju: 

 

Jednostavnost kao najvažniji cilj pri izradi online prodavnice

Kada je u pitanju izrada online prodavnice jedna od najvažnijih stvari jeste da se omogući jednostavna navigacija. Ovo prvenstveno važi za posetioce sajta koji ne žele da gube vreme na bespotrebne korake niti da osete ikakve teškoće pri učitavanju stranica i pronalasku onog sadržaja za kojim su u potrazi. Sa druge strane, u samoj administraciji trebalo bi takođe da bude lako da se ažurira prodavnica i da se dodaju novi sadržaji. Mnogi biznisi veliku pažnju posvećuju vizuelnom efektu koji može da doprinese kompletnom sajtu, ali jednostavna navigacija je ono što svaka online prodavnica mora da ima. 

 

Mobile responsivnost

Isto tako, pri izradi online prodavnice ne sme se zaboraviti da se ona prilagodi za sve vrste uređaja, pogotovo za pametne telefone i tablete za koje je se zna da su najčešće sredstvo za online kupovinu. Potrošači su generalno vrlo izbirljivi kada su u pitanju sajtovi koje redovno koriste. Konkretno, brine ih da li neka stranica reaguje ili je prilagođena mobilnim uređajima. U slučaju da nije tako, kao rezultat, vaši kupci mogu imati loše korisničko iskustvo ako veb lokacija nije pravilno formatirana za njihov mobilni uređaj.

 

Važnost optimizacije sajta za online prodavnice

Već kada se razmišlja o tome kako će internet prodavnica koja se izrađuje izgledati potrebno je da se planiraju određene postavke kojima se omogućava optimizacija sajta. Te postavke moraju biti isplanirane u samom kodu kako bi proces optimizacije mogao neometano da se obavlja nakon što internet prodavnica počne sa radom, ali i prilikom kategorizacije proizvoda koju je najbolje isplanirati zajedno sa SEO ekspertom. Zapravo, potrebno je da od starta u procesu postoji osoba koja će biti zadužena za optimizaciju, a koja će voditi računa da se ispune svi faktori za dobro optimizovan sajt. Jer, samo na taj način može se napraviti kvalitena internet prodavnica koja će ispuniti višestruk povrat uloženog vremena i novca. 05

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *