
Spoj elektriciteta sa lepotom i dinamikom
Koncept prvog Alfa Romeo plug-in hibridnog SUV-a srednje veličine debituje na na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi.
Tonale se pridružuje rastućem segmentu koji govori karakterističnim jezikom lepote koji koristi Alfa Romeo. To je SUV srednje kategorije sa urbanim izgledom i sportskim karakterom.
Prepoznatljive odlike italijanskog stila su projektovane u budućnost, čime je postignut savršeni odnos dragocenog nasleđa i predviđanja novih dizajnerskih pravila.
U skladu sa manifestom brenda Alfa Romeo, svaki detalj je dizajniran prema potrebama vozača.
Užitak u vožnji leži u ergonomiji, visokokvalitetnim materijalima i, iznad svega, u neprikosnovenoj dinamici.
Konceptualni model Tonale predstavlja viđenje elektrifikacije iz perspektive brenda Alfa Romeo. Vrhunska tehnologija i poslovično dobra dinamika u vožnji spajaju se kako bi iskoristile priliku i proužile opipljiva rešenja za nove izazove.
Takođe u centru pažnje su Giulia i Stelvio Quadrifoglio „Alfa Romeo Racing“ posebne edicije opremljene sa ekskluzivnim Aero Kit-om od karbonskih vlakana dizajniranih u partnerstvu sa Sauber Engineering-om.
Alfa Romeo ulazi u svet električnih automobila na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2019. godine predstavljajući novi koncept terenca srednje veličine – Alfa Romeo Tonale. Tonale je prvi plug-in hibrid i prvi terenac srednje veličine koji je proizveo Alfa Romeo.
On ispisuje nova pravila u najbrže rastućem segmentu današnjice koristeći prepoznatljivi jezik svog proizvođača koji se sastoji iz italijanskog stila i neprikosnovenog užitka u vožnji.
Automobil inspirisan lepotom i dizajnerskim manifestom brenda Alfa Romeo
Dizajn kocepta Tonale je izraz koji sa zadovoljstvom gleda u našu budućnost. Njegove kompaktne dimenzije otelotvoruju jedinstveni italijanski dizajn i nezamenjiv originalni i moderan dizajn tipičan za Alfa Romeo brend, čime je postignut savršeni odnos dragocenog nasleđa i predviđanja novih dizajnerskih pravila.
Italijanska umetnost i vajarstvo su dragoceni za Alfa Romeo brend, kroz vanvremensko „artigianale“ ( u prevodu sa it. zanatsko) iskustvo ručnog vajanja.
Vest preuzeta u potpunosti: AutoSrbija.Club
Lepo izgleda. Treba istaći samo da Alfa romeo nema previše iskustva ni sa SUV-ovima, ni sa hibridnim vozilima, tako da ostaje da se vidi da li će položiti test vremena. Samo dizajn nije dovoljan