Bliži se kraj kalendarske godine, vreme da se sumiraju rezultati kako na privatnom tako i na poslovnom planu, da se proslave svi uspesi i nazdravi novim izazovima, a prilika za to je korporativna proslava.  Korporativne proslave su poslednjih godina važan segment korporativne kulture i ne predstavljaju samo priliku da se zaposleni opuste i zabave, već i da se povezuju na ličnom nivou i tako stvaraju bolje poslovno okruženje.

Zaposleni imaju priliku da u neformalnim razgovorima izadju iz svojih poslovnih uloga i da tako razvijaju medjusobno poverenje i poslovnu saradnju. Jedan od načina da se jača medjusobno poverenje su timske aktivnosti na korporativnim proslavama koje jačaju veze unutar tima  i tako ostvaruju bolju komunikaciju, a samim tim i efikasnije radno okruženje.

Kako bi korporativna proslava ostvarila poslovni cilj zbog koga se organizuje, ona mora biti dobro osmišljena, pažljivo planirana i organizovana. Planiranje i organizacija treba da uključe inovativna rešenja koja će korporativnu proslavu učiniti nesvakidašnjom i nezaboravnom.

Pažljivim planiranjem i inovacijom do uspešne korporativne proslave

Kako bi se osiguralo da korporativna proslava ostvari ciljeve zbog kojih se organizuje ona mora biti dobro isplanirana i zasnovana na inovativnim rešenjima koja će tu korporativnu proslavu izdvojiti od ostalih. Danas se u poslovnom svetu ustalilo mišljenje da dobro organizovanje proslave zahteva angažovanje stručnjaka, takozvanih event planera, koji će svojim veštinama u oblasti planiranja i organizacije podići proslavu na visok nivo.

Postoje ključni razlozi zbog kojih organizaciju treba poveriti event planerima, najvažniji je njihovo iskustvo u ovoj oblasti koje im omogućava da prepoznaju želje i potrebe klijenata i ponude inovativna rešenja.Uz te kreativne ideje i inovacije proslava će dobiti na značaju i vrednosti. Inovativna rešenja kreću se u pravcu interaktivnosti i društvene angažovanosti kroz različite timske aktivnosti na korporativnim proslavama.

Odnos izmedju tradicionalnog na proslavama i novih sadržaja predstavlja kompleksnu dinamiku koja se stalno menja, pri čemu ova dva segmenta, tradicionalni i inovativni, nisu u suparničkom odnosu već su u vrlo složenom, koehzistentnom i dinamičnom odnosu. Kombinacija tradicije i inovacije je model koji sigurno vodi do nezaboravne korporativne proslave bez obzira da li će se ona organizovati u sopstvenim prostorijama ili u nekom event centru. 

Organizovanje proslave u sopstvenim prostorijama

Jedna od najvećih dilema prilikom planiranja krporativne proslave je: Gde organizovati proslavu? Kako bi pojednostavili proces planiranja i organizacije mnogi se odlučuju da iskoriste sopstveni prostor za proslavu. Prilikom razmatranja sopstvenog prostora za korporativnu žurku mora se poći od činjenice da li taj prostor odgovara nameni i da li je dovoljno prostran da se ugoste sve planirane zvanice. Velika prednost sopstvenog prostora jeste što u kompaniji taj prostor mogu da urede i prilagode proslavi onako kako njima odgovara, što je nedostatak kod iznajmljenog prostora gde dobiješ ono što je već neko uredio i prilagodio potrebama ne samo tvoje proslave već po uopštenom modelu korporativnih proslava.

U sopstvenom prostoru korporativna proslava može biti organizovana tako da  zbog  dekoracije, opreme, rasvete i ozvučenja deluje neponovljivo i posebno uz mnogo manje troškove nego u event centru. Poseban segment u organizaciji proslave u sopstvenim prostorijama je briga o higijeni, o kojoj ne mora da se brine ukoliko se organizacija prepusti nekom event centru.  Oni koji se upuste u organizaciju proslave u svom poslovnom prostoru treba da znaju da pažnju treba da obrate na neke bitne stvari poput te da mora da odvoje prostor za pušače sa dobro vidljivim i pozicioniranim pepeljarama kako bi minimizirali otpatke.

Kako bi posle proslave bilo što manje loma i prljavštine, dobro je obeležiti i označiti prostor smernicama koje će ukazivati na delove za pušače, deo za posluženje i podijum za igru. Na ulaz je neophodno postaviti kvalitetne otirače kako bi gosti unosili što manje prljavštine, tako će se sprečiti nered tokom proslave i obezbediti što jednostavnije čišćenje posle nje. Veliki broj ljudi prisustvuje korporativnim proslavama, pa je zagušljivost neminovna. Ukoliko se nabave dobri osveživači vazduha i postave na prava mesta sprečiće se zagušljivost i dobiti sigurno svežina bez obzira na gužvu. 

Event centri kao moderna i inovativna rešenja za korporativne proslave

Event centri teže tome da svaka proslava bude priča za sebe i da korporativne proslave organizuju tako da bude jedinstvena, ali ipak prilagodljiva potrebama korporacije. Moderni event centri organizaciju proslava temelje da upotrebi kvalitetne opreme i savremene tehnologije koja garantuje izvanredne vizuelne prikaze. Sale u event centrima su modularne što znači da se lako transformišu i prilagodjavaju tipu proslave i potrebama organizatora.

Vrlo je važno da sale zadovolje veliki kapacitet, da ima mesta za veliki broj zvanica i da za svakog bude obezbedjeno parking mesto. Neke se event sale mogu pohvaliti tim komoditetom pa i pogledom na reku što ih bez premca čini pravim mestom za organizovanje dogadjaja na visokoprofesionalan i moderan način.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *