kompanija-rukovanje-sastanak

Mudre investicije, stručan tim, i naravno dobre poslovne strategije su ključ napretka svake kompanije, ali kako bi biznis bio uspešan neophodan je najmanje još jedan faktor. Kako bi se izbegle finansijske poteškoće, koje usled promenljive ekonomske situacije mogu zadesiti bilo koju kompaniju, neophodno je odgovorno trošenje novca.

U skladu sa tim šta je delatnost određene firme, odlučuje se i o tome na kojim poljima se može uštedeti. Ipak, postoji mnoštvo načina pomoću kojih svaki biznis može smanjti novčane izdatke, a neke od njih saznajte upravo ovde.

Adekvatno opremljen prostor

Plaćanje rente, održavanje poslovnog prostora i računi za tekuće potrebe predstavljaju deo operativnog funkcionisanja svake kompanije. Odabir adekvatnog prostora ne sastoji se samo u atraktivnoj lokaciji, već i u funkcionalnom enterijeru koji na duge staze može štedeti novac.

Zajednički prostor koji se zasniva na podeli kancelarija sa drugim kompanijama, ima za cilj uštedu novca i povećanje efikasnosti radnog okruženja. Manji mesečni troškovi stimulišu poslovanje kompanije, a zajednički prostor može da doprinese i boljoj atmosferi na poslu.

U ovom kontekstu, kao važan faktor uštede nameće se ušteda električne energije. Adekvatno opremljen prostor može da smanji troškove poslovanja kompanije kroz odabir visoko kvalitetne rasvete. Ugradnja skuplje ali kvalitetne LED rasvete, koja pruža duži radni vek trajanja može doneti isplativost investicije tokom kontinuiranog perioda poslovanja za kompanije čije poslovanje iziskuje visoku upotrebu veštačkog osvetljenja. To je posebno izraženo u proizvodnim postrojenjima, logističko-distributivnim centrima i drugim sferama industrijske proizvodnje. Poznato je da led industrijska rasveta štedi električnu energiju, pa se takav vid osvetljenja preporučuje zbog svoje efikasnosti i operativnih prednosti.

Efikasan način upotrebe poslovnog prostora može uključivati i kvalitetnu izolaciju koja smanjuje troškove grejanja u slučaju korišćenja alternativnih vrsta grejanja poput grejanja na struju, drvenog peleta ili drugih obnovljivih izvora energije, ali i adekvatno dizajniranim enterijerom koji nema previše “praznog hoda” između operativnih jedinica, čime se može uštedeti vreme.

Pregovaranje – veština od krucijalnog značaja

Sposobnost pregovaranja je od krucijalnog značaja za uspešno vođenje bilo kakvog biznisa. Upravo iz ovog razloga čelnici kompanija, koji su svesni toga da ne poseduju neophodne pregovaračke moći, angažuju savetnike i osobe od poverenja koji će im pomoći u donošenju odluka, ili umesto njih prisustvovati određenim sastancima.

Iskusni biznismeni znaju da su pregovori neophodni u svakom aspektu poslovanja. Pregovarajte sa svojim dobavljačima, partnerima, potencijalnim saradnicima, službama sa kojima sarađujete, klijentima…

Bilo da je reč o proizvodima ili uslugama koje su Vam neophodne, pokušajte da dođete do niže cene.

Ništa nećete izgubiti, a verovatnoća da će Vam saradnici izaći u susret je velika, jer je ipak i njima cilj nastavak poslovne saradnje. Umetnost pregovaranja je ono što izdvaja velike kompanije i njihovu operativnu efikasnost, pa je zato veoma bitna i kod uštede novca.

Smanjeni troškovi oglašavanja i potencijalno bolji rezultati kroz digitalni marketing

Promocija biznisa je, ukoliko ga ne zasnivate na preporukama, izuzetno važna. Ukoliko poslujete dugi niz godina, verovatno ste odani tradicionalnom načinu oglašavanja, pa je upravo ovo jedna od stavki o kojima možete ponovo da razmislite i donesete ekonomičniju, a ujedno i efikasniju odluku.

Bilbordi, štampani materijal, reklame na televiziji i radiju su načini reklamiranja kompanija koji su nesumnjivo donosili rezultate u prošlosti, ali imajte na umu da cena istih nije niska. Razvoj tehnologije i interneta doneo je nove mogućnosti, koje često daju i bolje rezultate, usled mogućnosti preciznijeg targetiranja publike i lake dostupnosti.

Danas, više nego ikada ranije, potencijale klijente i potrošače možete pronaći online. Plaćeni oglasi u Google pretrazi, oglašavanje na društvenim mrežama, e-mail marketing ili dugoročno najisplativiji način za dolazak do ciljne publike organskim putem: SEO, opcije su koje treba uzeti u obzir ako započinjete poslovanje ili strateški planirate online nastup.

Načini da kompanije uštede novac ne moraju nužno da utiču na operativnu funkcionalnost, pa je zato veoma bitno da se sve promene sprovode strateški i da se dugoročno planiraju. Jedino tako je moguće da se redukovanje troškova isprati kvalitetnom poslovnom strategijom koja će Vašu kompaniju nastaviti da gura napred.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *