Svaka selidba znači promenu, a promene svako od nas doživljava na različiti način. To je proces koji svi povezujemo sa gomilom stresa, komplikovanom organizacijom i priličnim naporom, pa nije ni čudo što ga u najvećem broju slučajeva tako doživljavamo, pa makar iako je to promena nabolje. Bilo kako bilo, umesto jadikovanja, bolje je razmotriti načine koji će nam pomoći da iz svega toga izađemo što bezbolnije, i psihički i fizički.

Znamo da je organizacija ključna, i najboljima je potrebna pomoć

Kada je potrebno preseliti se, mnoge stvari mogu krenuti po zlu, bez vaše greške ili mogućnosti uticaja. Naime, ako se selite iz starog u novi stan, može se desiti da se kasni sa useljenjem, a vi, recimo, otkažete dotadašnji stan… Vi ćete, ako nemate kod koga, sa ličnim stvarima, barem u hotel, ali gde će vaše stvari? Pa isto tako u hotel.

Dakle, kada vam je u prelaznom periodu potreban prostor da smestite na bezbedno svoje stvari bilo kog gabarita, postoji rešenje koje je u gradovima naročito popularno. Kako je od nekadašnje pojma garaže kao prostorije danas ostalo samo garažno mesto, podrumi se u nekim novim zgradama uopšte i ne prave, prostora za skladištenje stvari nedostaje, naravno, pogotovo u velikim gradskim sredinama.

Rešenje za skladištenje stvari postoji

Ukoliko nemate svoj podrum ili dvorište, ili je on premali za ono što vam je potrebno, ili je pak neuslovan za držanje nekih predmeta kojima je potrebna određena temperatura, vlažnost i slično, postoji jedna opcija koja je sve popularnija poslednjih godina. To je skladištenje stvari u mini skladišta.

Mnoge muči manjak prostora, pa su ova skladišta savršena za one koji se iz manjeg prostora sele u veći (bilo poslovni ili stambeni). Ona omogućavaju pre svega bezbednost vaših stvari, privremeni smeštaj za neke stvari dok ne dođe red na njih, ili da se tu stalno čuvaju jer vam trebaju za korišćenje samo u određenom delu godine.

Potreban vam je plan selidbe

Dakle, kada ste shvatili da vam je potrebno mini skladište, potrebno je da isplanirate prevoz, pakovanje i dodatnu pomoć ako vam je neophodna. Sve to vam  vrlo često može pružiti i onaj kod koga iznajmljujete prostor. Oni vam najpre mogu pomoći u proceni koliki vam je prostor uopšte potreban , odnosno da na osnovu stvari koje imate ponude odgovarajuće skladište.

Postoje i onlajn alati za procenjivanje koliko je prostora potrebno. Dalje, potrebno je isplanirati na vreme i rezervisati skladište  unapred, naravno, čim saznate za selidbu, odnosno čim to bude izvesno i imate tačan datum. Mini skladišta su najviše tražena u letnjim mesecima ili pred kraj godine. Ponekad je, u zavisnosti od vrste preseljenja, moguće da stvari prebacite u više faza (da prebacite stvari koje vam u tom trenutku nisu potrebne i neće biti do trenutka preseljenja).

Po kom principu rade mini skladišta

Ono što svako skladište mora da omogući korisnicima jeste lak pristup i bezbednost. Kada ste se sa konsultantom ili pomoću onlajn alata opredelili za određenu veličinu skladišta, potrebno je da napravite rezervaciju i ugovor – i to se može uraditi onlajn ili lično. Što se tiče plaćanja, to je moguće raditi na mesečnom nivou ili na neko duže vreme (što je i povoljnije). Ugovorom su regulisani vreme trajanja najma, cena, ali i pravila ponašanja. Plaća se kao i svaka druga – gotovinom, karticom, ili trajnim nalogom.

No ono što najviše zanima buduće korisnike jeste koliko im je pristup dostupan. Većina objekata koji nude mini skladišta omogućavaju pristup korisnicima non stop, a poneki imaju ograničeno radne vreme. Druga stvar jeste bezbednost – odnosno postojanje video nadzora, mogućnosti zaključavanja, bezbednost prostorija, elektronske brave…

U samom premeštanju stvari u skladište može vam pomoći osoblje samog objekta – transport i oprema koja je potrebna za prebacivanje kao što su kolica ili palete za lakše prenošenje. Pristup stvarima imate samo vi, i nema mešanja sa tuđim stvarima – prostor koji iznajmite je samo vaš.

Kako organizovati prostor u skladištu

Svi znamo koliko je lako napuniti neki prostor stvarima, ali i koliko se prostora može uštedeti ukoliko su stvari lepo poređane, spakovane i organizovano. Važno je ispratiti nekoliko smernica. Najpre da se u tom prostoru organizuju stvari po prioritetu – pozadi stavite ono što vam neće biti potrebno odmah, a ono za šta znate da će vam trebati uskoro stavite na mesto koje je odmah pristupačno.

Obavezno je da se ostavi neki prolaz za pristup, ali i koristite prostor tako da skladištite u visinu, a ne samo po podu. Sve vezano za  pakovanje i skladištenje možete saznati od same firme koja se bavi iznajmljivanjem skladišta, ili se okrenite ogromnom broju saveta sa interneta i neki od njih primenite.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *