Poslovni prostor je radna sredina u kojoj provodimo najveći broj sati tokom radne nedelje. Kako sam posao i brojne obaveze dovode do dodatnog stresa, potrebno je poslovni prostor dodatno oplemeniti detaljima koji nas čine opuštenim za rad.

Dekorativnost prostora sa primenom svetlih boja kancelarijskog nameštaja unosi svežinu u svaki poslovni prostor. Usklađen enterijer sa dovoljno svetlosti u samoj prostoriji učiniće da produktivnost rada bude na izražajnom nivou. Veliku važnost predstavlja odabir kancelarijskog nameštaja koji prevashodno mora biti udoban. Pored navedenog, detalji koji će kancelariju ali i same poslodavce učiniti kreativnijim jesu podovi, zidovi, prozori i svi prateći elementi navedenih segmenata kao što su na primer rolo zavese trakastog dezena. 

Dodajte poslovnom prostoru posebnu notu elegancije uz odabir rolo zavesa

Rolo zavese svakom enterijeru daju dodatnu notu elegancije, pri čemu radna sredina za kvalitetan rad i koncentraciju iziskuje dovoljnu količinu svetlosti. Usled mogućnosti podesivosti dnevnog svetla koje nam pružaju rolo zavese, njihova primenljivost u kancelarijama je od značaja. Dovoljno dnevne svetlosti, kancelarijski prostor zahteva kod sala za sastanke kao i onih konferencijskih. Ugradnja rolo zavesa ima atraktivnost kod savremenih kompanija gde postoji stalna povezanost između klijenata i poslodavaca, tako da se svako od njih oseća prijatno. Radni sto mora pratiti dostupnu količinu dnevne svetlosti, pri čemu se pravilnom orjentacijom postiže maksimalna koncentracija tokom rada. 

Lepota dizajna svake kancelarije, pored navedenog mora pratiti boju zida i celokupnog kancelarijskog nameštaja. Savetuje se odabir pastelnih boja pri čemu tamniji tonovi čine enterijer dodatno zatvorenijim. Boja rolo zavesa u ovom slučaju treba biti  bež u kombinaciji sa žuto-zlatnim motivima pri čemu se svakom poslovnom prostoru unosi dodatna stabilnost. Uz izdvojene elemente savetuje se postavljanje sobnog bilja, koje će svojim zelenilom osvežiti svaki kutak radne sredine uz oslobađanje stresa i postizanja pozitivne energije. 

Sigurnost kancelarijskog prostora uz ugradnju protivpožarnog aparata

Svaki kancelarijski i uopšteno poslovni prostor po zakonu o bezbednosti i zaštite na radu, mora posedovati protivpožarni aparat u ispravnom stanju. Rukovodioci i poslodavci moraju proći obuke za pravilno reagovanje u svim nepredviđenim situacijama gde je korišćenje protivpožarnog aparata od važnosti. Svake godine se u skladu sa zakonom o bezbednom radu aparat za gašenje požara mora atestirati, pri čemu sve tehničke karakteristike koje ga čine ispravnim bivaju potvrgnute testu ispravnosti.

Gotovo svi protipožarni aparati su punjeni ugljen-dioksidom, gasom koji se pokazao izuzetno uspešan i pogodan za gašenje svih lako zapljivih materijala. Kako ugljen-dioksid nakon ovakve upotrebe dodatno ne prlja površine same prostorije zahvaćene požarom, smatra se ekološki prihvatljivim. Prilikom ulaska u svaki kancelarijski prostor odmah se može zapaziti aparat jarko crvene boje sa specifičnom težinom do 60kg. Preko samog aparata prelepljene su karakteristike proizvoda, kratke smernice za njegovo pokretanje, pritisak same boce ali i proizvođač boca. Boce punjene ugljen-dioksidom za kancelarije su obično nešto manjeg pritiska sa manjom sprecifičnom težinom zbog lakoće upotrebe i pokretanja. 

Pristup protivpožarnom aparatu treba biti lak i bezbedan u svakom pogledu. Treba napomenuti da pribor za gašenje požara spada u domen zaštite, pri čemu se uvek nalazi u blizini sredstava za pružanje prve pomoći. 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *