Kao i kada su u pitanju drugi električni uređaji, tako i prodaja transformatora iziskuje određenu pažnju i posvećenost. Da bi ona bila uspešnija, moramo dopreti do kupaca i adekvatno im predstaviti svoj proizvod.

OSNOVNE INFORMACIJE

Bez obzira na to što su budući potencijalni kupci najverovatnije osobe koje poznaju oblasti elektrotehnike i mehanike, i načelno rad transformatora, ako želimo da ih privučemo, moramo se naoružati neophodnim informacijama. Sa druge strane, i kao kupci neminovno moramo da vladamo osnovnim znanjima. Dakle, ovo su električni uređaji koji, najjednostavnije rečeno, transformišu energiju posredstvom elektromagnetne indukcije. Tačnije, oni utiču na promenu napona i jačine struje. Svoju primenu pronašli su u mnogim oblastima, pa tako i u prenosu električne energije, kod energetskog snabdevanja, ili pak prilikom prilagođavanja različitih aparata naponu za koji nisu inicijalno napravljeni. Postoji niz neophodnih komponenata koje poseduju, ali i mnogo vrsta ovih uređaja jer im je široko polje primene. Dalje se dele po više osnova, pa tako na osnovu napona, uloge, dizajna i dr.  Dakle, predstavljaju jedan vrlo koristan, važan i široko primenjivan uređaj.

PREZENTACIJA PROIZVODA

Danas ljudi kada žele nešto da kupe, pa čak i kada su uređaji ovog tipa u pitanju, rado posežu za internetom i prvo pretražuju sajtove, pa čak i čitaju utiske i iskustva drugih na forumima. Generalno, danas su kupci informisaniji no ikada pre, znaju tačno šta im je potrebno, stoga i prezentacijom proizvoda treba da budemo konkurentni. Tako, ne primer, ukoliko prodajemo transformatore, na našem sajtu treba da se nađu prikladne fotografije i odgovarajući podaci koji će potencijalnom kupcu dati potpunu informaciju. To je važno i stoga što je poslednjih godina zamah uzela i onlajn kupovina, koja je umnogome i olakšala trgovinu. Dakle, opis proizvoda treba da bude sveobuhvatan, ali, takođe, i prodavci treba da imaju dovoljno znanja da mogu stručno i konkretno odgovoriti na pitanja potencijalnih kupaca koji mogu doći na prodajno mesto ili se javiti preko mejla ili telefona.

ŠIROKA PONUDA

Kada u pretraživač na internetu ukucamo ’transformatori prodaja’, dobićemo više rezultata, ali će nas ipak, bar za nijansu, više privući firma koja ima široku ponudu proizvoda. To nam uliva poverenje i pouzdanje, ali svakako nije presudno jer se u prodaji transformatora neko može opredeliti i za samo jedan tip. Prvo je važno istaći za šta je namenjen proizvod i kako funkcioniše, a potom pojedine specifične detalje koji će i diferencirati jedan artikal od drugoga. Pa tako oni mogu biti elektronski, regulacioni, torusni ili pak naponski, strujni – sve zavisi od svrhe upotrebe, a ona uslovljava i specifične performanse, i veličinu uređaja, način funkcionisanja, kao i cenu.

NA ŠTA TREBA OBRATITI PAŽNJU?

Kada ukucamo ’transformatori prodaja’ i pojave nam se određeni sajtovi, kod željenog proizvoda pažnju, osim na cenu i proizvođača, treba da obratimo i na seriju uređaja, snagu, potom napon, jezgro, način montaže, pa čak i na dimenzije ili težinu itd. – paramtera je svakako više. Kupovinu bi trebalo da obavimo tek nakon detaljnijeg uvida u sve karakteristike, a još poželjnije, pošto smo čuli savete lica sa mesta prodaje transformatora.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *