Bankarsko poslovanje podrazumeva pružanje većine svojih usluga i putem interneta. Banka online dozvoljava proveru stanja na računima, platni promet, otvaranje računa, odobravanje kredita, video pozive…

Vreme je novac, a banke ga štede svojim klijentima i na ovaj način, a posredno su pronašle još jednu opciju za osvajanje tržišta i svoj rast. Reč je o tome da uslovi poslovanja sa bankom mogu biti vrlo povoljni, ali su klijentima važne i procedure i postupci odobravanja različitih stvari. Zato su one ponovo dobile na popularnosti.

Banka online – završavanje najvažnijih procedura

Svako ko ima svoj tekući račun zna da ga nekoliko puta dnevno koristimo za razna plaćanja i transfere novca. E-bankinkg i m-banking su usluge koje omogućavaju lako pristupanje svojim računima ili putem bančinog servera ili putem aplikacije na telefonu.

Ne samo što se prati stanje sredstava, već se ona mogu slati i plaćati različiti računi. Šaltersko popunjavanje naloga se isključuje, a sav posao banka online radi tako da se sa bilo kog mesta može izvršiti transfer sredstava.

Nema potrebe da se posećuje ekspozitura ni zarad informisanja jer se sva komunikacija može odraditi virtuelno. Moguće je čak i aplicirati za kredit koji banka online obradi i za kratko vreme odobri sredstva. Svi podaci se mogu pribaviti online, mnoge od njih bankarski sektor prikuplja po službenoj dužnosti pa se stvorila veza koja omogućava da se internetom obave svi poslovi.

Ponuda usluga varira od banke do banke, ali je jasno da se one najvažnije sada mogu raditi putem interneta.

Potpuno bezbedno pristupanje računima

Da bi online bankarstvo moglo da posluje morala se stvoriti jaka mreža koja neće dozvoliti hakerske upade i probleme u funkcionisanju.

Sistemom višestepene verifikacije pri pristupanju i visoke sigurnosti bančinog servera dolazi se do jednostavnog i lakog obavljanja transakcija sa bankom online, bez zloupotreba i problema na mreži.

I bankarske aplikacije su bezbedne za korišćenje, lake za upotrebu i pregledne. Nudi se dosta opcija koje olakšavaju upotrebu sredstava na računu i korišćenje bankarskih usluga.

Čak šta više, uz pomoć poslovanja banke online isključene su i greške treće strane (radnika banke) prilikom izvršavanja naloga po vašem računu jer sve transakcije obavljate sami. Prenos sredstava se vrši iz više koraka tako da se greške mogu uočiti i ispraviti na vreme.

Provizije su niže za online transakcije

Fizička i pravna lica mogu mnogo da uštede ako banka online završi veći deo posla. Ovakvo poslovanje je brže i izuzima opterećenje šalterske službe pa su provizije zanemarljive.

Takva situacija odgovara i bankama i klijentima jer banke online poslovanjem smanjuju svoje troškove, a klijenti štede vreme ne odlazeći u banke, ne čekajući u redovima. Zato bankarski sektor zdušno promoviše internet poslovanje i radi na tome da bude prihvaćen od većine korisnika.

Online bankarstvo je budućnost bankarskog poslovanja. Već danas nije neophodno da banka uopšte postoji u fizičkom obliku da bi pružila većinu usluga. Digitalna pismenost je jako važna i postaće sve bitnija kako vreme bude prolazilo.

Direktan kontakt sa klijentima će ostati kao opcija i biće sve ređe korišćena kako banka bude širila svoje internet usluge.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *