Koučing predstavlja metod rada čiji je cilj da se sveukupne performanse klijenta unaprede. Koučing na površinu „izvlači“ najbolje iz zaposlenog i daje instrukcije kako najadekvatnije primeniti svoje stičene veštine koje posedujemo. 

Biznis koučing

Kroz razne principe, uz pomoć biznis koučing – a, dolazi se do poboljšanja samopouzdanja zaposlenog, pomaže se kako bi se stvorile nove, zanimljive ideje koje zaposlenog  mogu dovesti do odličnih rezultata. Iako sam izraz koučing asocira da govorimo o sportu, ovaj termin se pojavljuje u gotovo svim sferama života. Sve je popularnije i češće korišćenje koučinga u poslovnim smislu. Koučing je preko potreban na poslu. Potrebno je menadžerstvo koje će svoj tim motivisati do maksimuma, potruditi se da dosegnu svoj maksimum i pomoći zaposlenima da razviju svoje veštine. Ukoliko zelite da motivisete vaš tim da ostvari odlične rezultate savetujemo vam da pratite naredne korake koje vam predstavljamo.

Uvek pružite zaposlenima “feedback” o njihovom angažovanju 

Nikada nemojte zanemarivati uticaj vašeg mišljenja o radu zaposlenog. To nije puko davanje informacija već kroz prezentovanje učinka zaposlenog recimo na kvartalnom nivou, zaposlenom podižete samopouzdanje ukoliko  mu stavite do znanja šta je sve dobro uradio prilikom svog poslovnog angažovanja. Kada govorite o učinku zaposlenog, dajete do znanja da obraćate pažnju na njih, da pratite učinak, da vidite sve dobro učinjeno i da samim tim poštujete kolege. Ujedno naravno na jedan korektan način stavićete do znanja i sta sve treba poboljšati u radu. Da sumiramo, uvek imajte jedan- na – jedan sastanke. Najbolje je da podesite u vašem kalendaru sve sastanke da ne bi nekoga izostavili. 

 

Uvedite grupno ocenjivanje među kolegama

Uprkos prvom utisku da je ovaj potez nezadovoljavajuć, u praksi se jako dobro pokazao. Nije dovoljno da zaposleni ima potvratnu informaciju o svom učinku samo od menadžera. Jako znače i utisci od kolega. Vodite računa da svako ima pravo da ocenjuje i pohvali kolegu. Dodatno će ovo osnažiti pojedince jer sa ovim korakom im dodatno pružate mogućnost da se njihovo mišnjenje uvaži.

Motivišite zaposlene da izađu iz svoje zone komfora

Ovde nije cilj da se zaposleni iscrpi I demotiviše. Cilj je da izađu iz svoje zone komfora kako bi pokazali i dodatne kvalitete koje nisu ispoljavali sto zbog treme, straha… Ovde imamo I tipove zaposlenih koji se posle određenog vremena “ušuškaju” i ne osećaju nikakvu strast za napretkom kao kada su se tek zaposlili. Potrebno je zaposlene motivisati da dalje razvijaju svoje veštine. Uvek budite spemni da pomognete i imajte odgovor na svako pitanje koje zaposleni ima da vam postavi.

Koučing zastuoa da se uvažavaju ideje zaposlenih

Ključni faktor biznis koučinga je da znate da slušate zaposlenog. Kada zaposleni stekne uverenje da ga zaista slušate i vrednujete dodatno će biti motivisan da uloži još više svojih ideja i truda tokom poslovnog angažovanja.

Ohrabrite zaposlene da uče jedni od drugih

Svaki zaposleni je pojedinac za sebe. Svako ima različita prethodna iskustva, ličnost kao rezultat načina odgoja koji ih je definisao, snagu volje i naravno slabosti. Ne postoje dva ista zaposlena. Međusobna interakcija moze poboljšati njihove veštine i međusobnu komunikaciju. Dobra radna atmosfera zlata vredi.

Pitajte zaposlene za mišljenje

Kao što zaposleni mogu učiti jedni od drugih takođe vi mozete učiti od njih!  Budite širokih shvatanja i prihvatite ideje od zaposlenih koje se u budućnosti mogu pokazati kao vrlo efektne.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *