Svakako da je glavni imperativ u poslovanju svake firme postao poslovni softver, pre svega zato što efikasno štedi vreme i novac i odličan je kao baza za dalji razvoj poslovanja. Međutim, ako se pitate kako da odaberete najbolji poslovni softver za svoje preduzeće i kom to tačno IT timu da se okrenete kada je implementacija ovog programa u pitanju, možete veoma lako doći u nedoumicu. To je veoma bitna odluka, jer kao i odluka kome poveriti na primer izradu web sajta ili vođenje internet marketing kampanje, ona u mnogome utiče na samo poslovanje firme i na njen razvoj.

Zato Vam danas obrazlažemo kako da najlakše odaberete poslovni softver i tim za njegovo poslovanje, kao i koji su to prvi koraci koje ćete preduzeti u kasnijem poslovanju na nov način.

Licencirani i originalni poslovni softver

Za početak, bez obzira na delatnost Vašeg preduzeća, moramo Vam skrenuti pažnju da poslovni softver koji budete izabrali obavezno mora biti licenciran i originalan.

Svaki poslovni softver na tržištu koji nema licencu i rađen je kao kopija veoma lako može izgubiti sve podatke koji su Vam za poslovanje preko potrebni, te je veoma važno da najpre proveravate da li poslovni softver koji ste izabrali ima sve potrebne dozvole za postavljanje.

Onima koji se ne snalaze najbolje sa novim tehnologijama, pa čak i onima koji su njima vični, predlažemo da poslovni softver svakako bude preveden na srpski jezik, radi lakšeg snalaženja svakog od zaposlenih. Jedan od ciljeva koje ima svaki poslovni softver upravo i jeste olakšavanje, a zatim unapređenje poslovanja, što se može desiti jedino ako je poslovni softver dovoljno razumljiv svima i jednostavan za upotrebu.

Odabir tima za poslovni softver

Kada birate tim kome ćete pokloniti svoje poverenje i koji će Vam i postaviti poslovni softver, morate najpre biti sigurni da ste svoje poslovanje stavili u ruke iskusnih profesionalaca. To se najlakše da proveriti upravo onda kada zahtevate da poslovni softver mora da bude licenciran, jer upravo takve programe imaju ozbiljne i profesionalne IT firme.

Međusobno poverenje neophodno je za svaki uspešno obavljen posao, pa tako i onda kada se poslovni softver implementira. To znači da odabrani tim mora pružiti svoje usluge svaki put kada su Vam iste potrebne, kao i biti u prilici da veoma brzo i efikasno obuči Vaše zaposlene za rad na programu. Samo tako će poslovni softver postati i isplativ u rekordnom roku, dok ćete Vi pritom biti sigurni da ste celokupan rad svoje firme stavili u sigurne ruke.

Kako dalje?

Pošto je poslovni softver implementiran i pošto su Vaši zaposleni obučeni za rad u njemu, veoma je važno da dogovorite period sa odabranim timom na koji će njegovi članovi dolaziti i po potrebi ažurirati instaliran poslovni softver.

Dalje, potrudite se i da sa odabranim IT timom porazgovarate o svim prednostima koje pruža instalirani poslovni softver kako biste mogli odmah po implementaciji iste da počnete i da koristite. Ipak, budite strpljivi. Biće potrebno neko vreme da se sve informacije i svi podaci unesu u poslovni softver, ali ćete već u toku ovog rada mnogo lakše moći da pratite sve transakcije, kupovine, korišćenje usluga, klijente, kako potencijalne tako i stalne… I, svakako, da veoma brzo i efikasno imate izrađene izveštaje za određeni period, te će tako poslovni softver postati glavna baza i za dalje biznis-planove.

One Reply to “Kako izabrati pravi poslovni softver za svoju firmu?”

  1. Šta ste tačno i precizno mislili pod „licencirani poslon i softver“? Ko izdaje licence i kome i kako izgledaju? Kako prepoznati nelicencirani softver? Mislim da ste nešto pobrkali sa nečim. Licenca je propisana samo za softver za fiskalne kase (koju apsolutno niko nema uprkos reklami) a poslovmi softver, generalno, nema propisano licenciranje.

Оставите одговор на Ejdan Pejcinovic Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *