Flajeri, vizit karte, posteri i ostali reklamni materijal, kao značajno sredstvo informisanja, ima veliku ulogu u marketingu preduzeća. Omogućavaju uspostavljanje direktnog kontakta sa ljudima na raznim lokacijama. Prilagođavanjem potrebama kompanija i tržištu, inovativnim i interesantnim dizajnima, kao i povoljnom cenom, štampa i izrada promotivnog materijala je podjednako zastupljena u savremenim poslovnim krugovima.

Dizajn koji imaju flajeri i vizit karte može biti različit u pogledu sadržaja, oblika, boja ili funkcionalnosti. U zavisnosti od toga, razlikuju se i cene, vreme čekanja i troškovi izrade. Prednosti koje reklamni materijal daje u svakom slučaju vrede svaki minut čekanja i izdvojeni novac.

Tradicionalni flajeri

Decenijama unazad, razvijaju se tehnike izrade letaka. Tradicionalan dizajn i danas je aktuelan kada je u pitanju štampanje flajera. Ovaj oblik je najjeftiniji, najbrži, ali generalno i privlači manju pažnju nego moderniji dizajnovi. Podrazumevaju najčešće male dimenzije i tanak sloj papira. Boja štampe je crno-bela, kako teksta, tako i fotografija ukoliko se nalaze na flajerima. Ovaj oblik izrade zastupljen je danas u najvećoj meri zbog izuzetno niske cene. Dele se na ulicama, šalju poštom ili ostavljaju u poštanskom sandučetu, što pokazuje da pokrivaju velike površine. Međutim, danas su mnogo vidljiviji modernije dizajnirani flajeri. U pogledu razmišljanja da li imati crno-bele letke, ili ne štampati uopšte, bolje je imati i ovaj tradicionalan oblik, nego nikakav. Sigurno je da će dopreti do širokih masa ljudi.

Moderni flajeri

Izrada flajera sve više napreduje, postaje usavršenija i jedinstvenija, što rezultira odličnom promocijom na tržištu. Štampa flajera u savremenim okolnostima dostiže neverovatne razmere u pogledu dizajna i ideja. Biraju se boje, dimenzije, tekstovi, ključne informacije i slogani koji se danas dvostrano rasprostiru na papiru. Kvalitet materijala za izradu takođe se razlikuje, pa pored klasičnih papira, danas postoje tvrđe vrste, kartoni, sa sjajnijim ili matiranim površinama. U zavisnosti od složenosti izrade, odabranih karakteristika i dimenzija, razlikuju se i cene koju zahteva izrada flajera. Čak i viši trošak za štampanje flajera, rezultira sjajnim efektima na ciljne grupe. Takođe, važno je istaći da bez obzira kakav dizajn letka izaberete, ovo je jedan od najpovoljnijih načina promocije, koji pomaže povećanju obima posla, interesovanja oko organizacija i poznatosti na tržištu.

Najsavremeniji flajeri

Napredak informacionih tehnologija doneo je više nego vidljive rezultate na svim poljima. Efekte koje ima u pogledu štampanja flajera, takođe su izrazito visoko plasirani. Pored modernih flajera, koji su se javljali i kristalisali godinama unazad, današnje ideje i kreativnosti dostigli su neverovatne razmere. Uzimajući flajer na ulici, privuklo bi nas da vidimo šta je tako kreativno izrađeno, jer ne mora uopšte da liči na komad papira. Koriste se savremene trodimenzionalne tehnologije izrade, gde se preliva više dimenzija i oblika. Takođe, vrhunske boje, tekstovi i logotipi kreirani su i usklađeni na fenomenalan način. Ovakvi flajeri danas se često sreću, i daju odlične rezultate na povećanje upoznatosti ljudi sa aktivnostima, događajima i uopšteno delatnostima kompanija. Cena je znatno viša u odnosu na klasične metode i tehnike izrade, ali i efekti su nemerljivo veliki, i izdvajaju se u masi jednoličnih kreacija i rešenja.

Mnogo je različitih dizajnova koje možemo uočiti svakodnevno na ulici – od boja, dimenzija, oblika, do kvaliteta štampe, predstavljenih tekstova i informacija. Sigurno je da će neki dizajnovi izazivati veću pažnju od drugih. Zato, flajeri su prilika da se pokaže kreativnost i unikatnost, što se prenosi i na poslovne uspehe.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *