Biznis Centar Economy.rs Diskusije Video Intervju Vreme O nama | Marketing | Economy.rs mobile Economy.rs za mobilne
Economy.rs marketing
VESTI BERZA RADA BIZNIS KATALOG BIZNIS MALI ŽIVOT I STIL SOFTVER EDUKACIJA KNJIGE POSLOVNI SERVISI

Economy.rs > Vesti >


Moja radnja: Velika podrška malim trgovcima


Teme u članku: Metro, Metro Cash Carry, Beograd, Kragujevac, Novi Sad, Niš, Subotica

Moja radnja: Velika podrška malim trgovcimaProjekat za povećanje potencijala i kvaliteta nezavisnih srpskih trgovina pod nazivom „Moja radnja“ omogućava malim trgovinskim prodavnicama da poboljšaju svoje poslovanje i unaprede kvalitet usluga, kako bi opstali pod uticajem ekonomske krize i sve snažnije konkurencije velikih trgovinskih lanaca.

Male trgovine koje se uključe u ovaj program nastupaju pod zajedničkim nazivom „Moja radnja“, prepoznatljivo su obeležene, a METRO Cash & Carry obezbedjuje im svu neophodnu stručnu i marketinšku podršku radi unapredjenja poslovanja. Istovremeno, vlasnici radnji zadržavaju potpunu slobodu u poslovanju i nabavci robe. Pod nazivom „Moja radnja“ do sada je uključeno više od 400 nezavisnih trgovaca u Srbiji.


Miroslav Miletić, potpredsednik PKS, rekao je da su posledice ekonomske krize najvidljivije u oblasti trgovine, kroz koju se reflektuje ekonomija svake zemlje, pa i naše. U strukturi privrednih društava registovanih u Srbiji sa 96 procenata dominiraju mala privredna društva i u njima je zaposleno skoro 37 odsto od ukupnog broja radnika, od čega mikro privredna društva, koja imaju do deset zaposlenih, čine 88 procenata. Činjenica da se oko 50 odsto trgovine realizuje u malim trgovinama i porodično – trgovačkim radnjama, potvrdjuje značaj zajedničkog projekta Privredne komore Srbije i multinacionalne kompanije METRO na osposobljavanju nezavisnih srpskih trgovina, njihovoj većoj efikasnosti i opstanku na uzburkanom tržištu, kroz povezivanje i interesnu simbiozu malih i velikih, što bi trebalo da dovede do obostranih kvantitativnih i kvalitativnih pomaka u poslovanju. PKS i regionalne privredne komore ovaj projekat realizovaće u svim regionima Srbije, kako bi mali privrednici stekli nova saznanja o savremenim načinima poslovanja u trgovini, zaključio je Miletić. Gordana Hašimbegović, sekretar Udruženja za trgovinu PKS ukazala je na važnost jačanja partnerstva velikih trgovinskih lanaca i malih trgovačkih radnji i naglasila da bi strategijom privrednog razvoja trebalo podići stepen interesovanja za mala i srednja preduzeća, koja su stožer srpske privrede.

METRO Cash & Carry pokrenuo je 2009. godine program za pomoć trgovcima u koji je do sada uključeno 3000 malih trgovinskih radnji sa teritorije cele Srbije. Projekat nudi trgovcima prehrambenih radnji znanje i iskustvo kompanije, kako da preurede svoju radnju spolja i unutra i na taj način privuku veći broj kupaca, kako da postave i izaberu asortiman u skladu sa njihovim okruženjem i unaprede poslovanje. Veronika Punčeva, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija istakla je da projekat „Moja radnja“ podrazumeva poslovanje pod jednim brendom i konceptom, uz marketinšku podršku i edukativne treninge.

Rezultat pilot projekta u kome je učestvovalo nekoliko desetina trgovaca pokazao je da je promet u tim trgovinama nakon uključenja u „Moju radnju“ značajno povećan, kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cene. Punčeva je naglasila da će ova godina biti ključna za oporavak segmenta malih trgovina koje su u borbi sa ekonomskom krizom i konkurencijom velikih trgovinskih lanaca. Ona je navela da projekat „Moja radnja“ predstavlja snažnu podršku trgovcima i pun zamah postići će ove i iduće godine. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate.

Na prezentaciji projekta „Moja radnja“ u Privrednoj komori Srbije čula su se iskustva trgovaca koji već učestvuju u ovom programu, a za one koji su se tek prijavili organizovana je praktična radionica. METRO Cash & Carry Srbija započeo je sa poslovanjem početkom 2005. godine i danas kompanija radi širom naše zemlje u sedam distributivnih centara u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Subotici i dva „satelita“- METRO po meri u Šapcu i Užicu. METRO Cash & Carry prisutan je u 29 zemalja širom sveta sa više od 700 distributivnih centara i oko 120.000 zaposlenih. Kompanija je u 2010. godini ostvarila prodaju u iznosu od 31 milijarde evra. (Economy.rs, 1. avgust 2012.)

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta
Povezane vesti
- Prosečna potrošačka korpa: Najskuplji život u Zrenjaninu
- Srpska privreda organizovano pomaže ugroženima
- Novosadski sajam: Međunarodni poljoprivredni sajam 20-26. maja
- Beograd u vratolomijama 'Spajdermena'
- Srbija: kada Srbijagas 'pojede' Telekom

Najnovije vesti

Šta Grčka ima od pokajanja MMF-a?Šta Grčka ima od pokajanja MMF-a?
Međunarodni monetarni fond priznao je još jednu grešku iz serije neadekvatnih mera nametnutih Grčkoj u procesu izvlačenja iz krize.
Alarm: Srbija je 'sledeća Grčka' bez radikalnih promenaAlarm: Srbija je 'sledeća Grčka' bez radikalnih promena
Srbiju čeka 'grčki scenario', ako ne napravi radikalne promene u svim sektorima do kraja godine, izjavila je ministarka državne uprave i lokalne samouprave Kori Udovički.
Srbija - zemlja taksi i neverovatne birokratijeSrbija - zemlja taksi i neverovatne birokratije
Najmanja republička administrativna taksa iznosi 70 dinara, a najveća 748.720 dinara, objavila je danas Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED).
Saša Radulović: potreban nam je oštar rezSaša Radulović: potreban nam je oštar rez
Saša Radulović, bivši ministar privrede i predsednik pokreta 'Dosta je bilo' za najnoviji broj časopisa VREME priča o trenutnoj ekonomskoj situaciji.
Posle WizzAir-a i GermanWings napušta SrbijuPosle WizzAir-a i GermanWings napušta Srbiju
Nemački GermanWings obustaviće letove ka Srbiji ukidanjem linije Beograd - Štutgart krajem oktobra, rečeno je Tanjugu u toj niskotarifnoj aviokompaniji.
Srpski prodavci drugi najljubazniji u regionuSrpski prodavci drugi najljubazniji u regionu
Najkvalitetniju uslugu u regionu kupac će dobiti u Sloveniji. Srbija je na visokom drugom mestu. Prema najnovijem istraživanju agencije Heraklea, poslednje mesto prema ljubaznosti trgovaca zauzela je Bosna i Hercegovina.
Koliko kupujemo hrvatske proizvode?Koliko kupujemo hrvatske proizvode?
Brendovi hrvatskih proizvođača na tržištu u Srbiji se dobro kotiraju i imaju visoku tražnju. Najtraženiji proizvodi mineralne vode, začini, sokovi, kašice...
Minimalac u Srbiji najniži u regionu [VIDEO]Minimalac u Srbiji najniži u regionu [VIDEO]
Minimalna zarada u Srbiji nije povećana već dve godine i spada u najniže u regionu, a procene su da minimalac u našoj zemlji prima trećina zaposlenog stanovništva.
Krstić: Plovimo ka ledenom bregu, dao sam znak za uzbunuKrstić: Plovimo ka ledenom bregu, dao sam znak za uzbunu
Opcije su vam ili da napravite nagli zaokret i rizikujete da pritom neki ljudi ispadnu sa broda, a možda i da se brod malo nakrivi, pa da morate da ga vraćate ili da idete sporo, zaokrećete malo pomalo, ali ako to činite morate biti sigurni da će vam svaki šraf u toj mašini biti na svom mestu i da će raditi to što mora da radi, rekao je Krstić.
Generalni štrajk u Srbiji počinje u četvrtakGeneralni štrajk u Srbiji počinje u četvrtak
Lideri dva reprezentativna sindikata Ljubisav Orbović i Branislav Čanak potpisali su odluku o stupanju u generalni štrajk zaposlenih na teritoriji Srbije.
Nastanci Nastanci
Autori: Nil de Gras Tajson i Donald Goldsmit
Makroekonomija, 5. izdanje Makroekonomija, 5. izdanje
Autori: O. Blanchard
Kaotika Kaotika
Autori: P. Kotler, J. A. Caslione

Prodavnica softvera

Kaspersky Internet Security 2013 Kaspersky Internet Security 2013
Proizvođač: Kaspersky
Bitdefender Total Security 2013 Bitdefender Total Security 2013
Proizvođač: Bitdefender
ESET NOD32 Antivirus 5 ESET NOD32 Antivirus 5
Proizvođač: ESET

NAJPOPULARNIJE VESTI

euro
Najmoćniji poslovni ljudi u regionu
bogatstvo
20 razlika između bogataša i običnih ljudi
isak asimov
Predviđanja Isaka Asimova za 2014. su jezivo tačna
antioksidansi
Geni su čudo: Evo šta sve nasleđujemo od roditelja
Pratite nas
Unapredite
svoje poslovanje
na Internetu
BiznisCentar.net web hosting
Web hosting
BiznisCentar.net web dizajn
Izrada web sajtova
BiznisCentar.net registracija domena
Registracija domena
BiznisCentar.net optimizacija sajta za pretrazivace
Internet marketing
VIDEO
Društveni eksperiment: da li biste vratili novčanik? [VIDEO] Društveni eksperiment: da li biste vratili novčanik? [VIDEO]
Adrian Gruška je YouTube zabavljač koji je napravio zanimljiv eksperiment u Adelejdu. Hteo je da vidi da li je više dobrih ljudi koji će mu vratiti novčanik kada ga ispusti na ulici, ili će ipak biti više onih koji će iskoristiti priliku i postupiti loše.
Brutalna reklama za sigurnu vožnju koja ne sme se da se emituje pre 21 časa [VIDEO] Brutalna reklama za sigurnu vožnju koja ne sme se da se emituje pre 21 časa [VIDEO]
Autori kampanja za sigurnu vožnju često pribegavaju drastičnim porukama kako bi naterali vozače da poštuju saobraćajne propise.
Testiranje Brazuke u NASA tunelu [VIDEO] Testiranje Brazuke u NASA tunelu [VIDEO]
Brazuca, fudbalska lopta kompanije Adidas kojom će se igrati na predstojećem FIFA Svetskom prvenstvu donosi nam do sada neviđeni dizajn koji uključuje šest termički vezanih ploča i površine u obliku mikro-teksture.
Ostali video-sadržaji
Aleksandar Dragišić Aleksandar Dragišić, direktor Zavoda za zaštitu prirode Srbije
Iako je Srbija bogata prirodnim dobrima ona nisu u dovoljnoj meri zaštićena a mogućnosti i načini zaštite su stalni izazov
Dragoljub Simonović Dragoljub Simonović, generalni direktor Železnice Srbije AD
Mi ćemo u narednom periodu ulagati u razvoj pruga, posebno na onim mestima koja su kritična za železnički saobraćaj, i kupiće se i nove mašine radi udobnosti saobraćaja.
Milorad Soldatović mr Milorad Soldatović, predsednik opštine Opovo
Prioritetni zadatak Opova, jeste da stvori ekonomske pretpostavke budućeg održivog razvoja...

Economy.rs marketing