Ekonomija|Finansije|Biznis mali|Video|Ekologija|IT i tehnologija|Diskusije

Economy.rs / Ekonomija i privreda /


Moja radnja: Velika podrška malim trgovcima


Teme u članku: Metro, Metro Cash Carry, Beograd, Kragujevac, Novi Sad, Niš, Subotica

Moja radnja: Velika podrška malim trgovcimaProjekat za povećanje potencijala i kvaliteta nezavisnih srpskih trgovina pod nazivom „Moja radnja“ omogućava malim trgovinskim prodavnicama da poboljšaju svoje poslovanje i unaprede kvalitet usluga, kako bi opstali pod uticajem ekonomske krize i sve snažnije konkurencije velikih trgovinskih lanaca.

Male trgovine koje se uključe u ovaj program nastupaju pod zajedničkim nazivom „Moja radnja“, prepoznatljivo su obeležene, a METRO Cash & Carry obezbedjuje im svu neophodnu stručnu i marketinšku podršku radi unapredjenja poslovanja. Istovremeno, vlasnici radnji zadržavaju potpunu slobodu u poslovanju i nabavci robe. Pod nazivom „Moja radnja“ do sada je uključeno više od 400 nezavisnih trgovaca u Srbiji.


Miroslav Miletić, potpredsednik PKS, rekao je da su posledice ekonomske krize najvidljivije u oblasti trgovine, kroz koju se reflektuje ekonomija svake zemlje, pa i naše. U strukturi privrednih društava registovanih u Srbiji sa 96 procenata dominiraju mala privredna društva i u njima je zaposleno skoro 37 odsto od ukupnog broja radnika, od čega mikro privredna društva, koja imaju do deset zaposlenih, čine 88 procenata. Činjenica da se oko 50 odsto trgovine realizuje u malim trgovinama i porodično – trgovačkim radnjama, potvrdjuje značaj zajedničkog projekta Privredne komore Srbije i multinacionalne kompanije METRO na osposobljavanju nezavisnih srpskih trgovina, njihovoj većoj efikasnosti i opstanku na uzburkanom tržištu, kroz povezivanje i interesnu simbiozu malih i velikih, što bi trebalo da dovede do obostranih kvantitativnih i kvalitativnih pomaka u poslovanju. PKS i regionalne privredne komore ovaj projekat realizovaće u svim regionima Srbije, kako bi mali privrednici stekli nova saznanja o savremenim načinima poslovanja u trgovini, zaključio je Miletić. Gordana Hašimbegović, sekretar Udruženja za trgovinu PKS ukazala je na važnost jačanja partnerstva velikih trgovinskih lanaca i malih trgovačkih radnji i naglasila da bi strategijom privrednog razvoja trebalo podići stepen interesovanja za mala i srednja preduzeća, koja su stožer srpske privrede.

METRO Cash & Carry pokrenuo je 2009. godine program za pomoć trgovcima u koji je do sada uključeno 3000 malih trgovinskih radnji sa teritorije cele Srbije. Projekat nudi trgovcima prehrambenih radnji znanje i iskustvo kompanije, kako da preurede svoju radnju spolja i unutra i na taj način privuku veći broj kupaca, kako da postave i izaberu asortiman u skladu sa njihovim okruženjem i unaprede poslovanje. Veronika Punčeva, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija istakla je da projekat „Moja radnja“ podrazumeva poslovanje pod jednim brendom i konceptom, uz marketinšku podršku i edukativne treninge.

Rezultat pilot projekta u kome je učestvovalo nekoliko desetina trgovaca pokazao je da je promet u tim trgovinama nakon uključenja u „Moju radnju“ značajno povećan, kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cene. Punčeva je naglasila da će ova godina biti ključna za oporavak segmenta malih trgovina koje su u borbi sa ekonomskom krizom i konkurencijom velikih trgovinskih lanaca. Ona je navela da projekat „Moja radnja“ predstavlja snažnu podršku trgovcima i pun zamah postići će ove i iduće godine. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate.

Na prezentaciji projekta „Moja radnja“ u Privrednoj komori Srbije čula su se iskustva trgovaca koji već učestvuju u ovom programu, a za one koji su se tek prijavili organizovana je praktična radionica. METRO Cash & Carry Srbija započeo je sa poslovanjem početkom 2005. godine i danas kompanija radi širom naše zemlje u sedam distributivnih centara u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Subotici i dva „satelita“- METRO po meri u Šapcu i Užicu. METRO Cash & Carry prisutan je u 29 zemalja širom sveta sa više od 700 distributivnih centara i oko 120.000 zaposlenih. Kompanija je u 2010. godini ostvarila prodaju u iznosu od 31 milijarde evra. (Economy.rs, 1. avgust 2012.)

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta
Povezane vesti
- Počinje Sajam automobila u Beogradu
- „Sat za našu planetu“ sedmi put u Srbiji 28. marta
- Osnovana Carlsberg i Dunđerski Fondacija
- Dan u Beogradu [VIDEO]
- 15. februar, Svetski dan dece obolele od raka
economy.rs facebook  economy.rs twitter  economy.rs google plus  economy.rs pinterest  economy.rs rss  economy.rs linkedin 

Ekonomija i privreda >> Najnovije vesti

  Benzin najskuplji u Grčkoj, najjeftiniji u BiH
Benzin najskuplji u Grčkoj, najjeftiniji u BiH
    Berlin se priprema za bankrot Grčke?
Berlin se priprema za bankrot Grčke?
    Do 2016. i Beograd dobija svoju Ikeu?
Do 2016. i Beograd dobija svoju Ikeu?
    Prosečna zarada u Srbiji 356 EUR, u Crnoj Gori 476 EUR
Prosečna zarada u Srbiji 356 EUR, u Crnoj Gori 476 EUR
    Benzin će nam biti još skuplji?
Benzin će nam biti još skuplji?
 
     

Finansije >> Najnovije vesti

  Deutsche banka na prekretnici
Deutsche banka na prekretnici
    Apple Pay uskoro i van granica SAD-a
Apple Pay uskoro i van granica SAD-a
    Grčki rejting snižen na nivo bankrota CCC+
Grčki rejting snižen na nivo bankrota CCC+
    NBS uvodi lični bankrot
NBS uvodi lični bankrot
    NBS: Kupujte obveznice, štedite u dinarima
NBS: Kupujte obveznice, štedite u dinarima
 
     

Knjige iz marketinga

  Upravljanje marketingom
Upravljanje marketingom


6800 din
 
  Metrike marketinga
Metrike marketinga


5240 din
 
  Zabranjen ulaz prodavačima i psima
Zabranjen ulaz prodavačima i psima


1990 din
 
  Fit za prodaju
Fit za prodaju


1990 din
 
  Univerzalna načela dizajna
Univerzalna načela dizajna


3240 din
 
     
Economy.rs marketing