Elektronska kupovina je sadašnjost i budućnost poslovanja svake kompanije na Internetu. Stoga, ukoliko želite da poslovanje Vaše firme prebacite na Internet potrebno je da izradite jedan takav e shop. Osim toga i budući klijenti će Vas shvatati ozbiljnije i rašće ugled Vaše firme u njihovim očima.

Šta je potrebno za izradu jedne internet prodavnice?

Prvo, postavlja se pitanje šta je potrebno za izradu internet prodavnice? Za početak potrebno je da izaberete odgovarajući domen. Razmislite dobro kako će on glasiti jer može biti zauzet pa morate potražiti neko rezervno rešenje. Domen možete izabrati na dva načina. Prvo, ključna reč se može nalaziti u samom domenu. Takav način je veoma zahvalan jer domen sadrži traženu frazu. Ukoliko prodajete alat domen alati.co.rs je savršen. Pazite, jer često ovakav metod ima nedostatk jer ne brendira sam naziv firme, ali to nije slučaj i sa ovim domenom. Drugi način jeste da domen sadrži ime Vaše firme. SEO stručnjaci moraće više da se potrude jer ovak domen zahteva bolju optimizaciju sajta.

Kada birate hosting preporuka je da odaberete malo skuplji paket od onog standardnog. Ne štedite, ipak očekujte da će Vam se višestruku vratiti.

Karakteristike, značaj i prednosti internet prodavnice

Internet prodavnica je dostupna stalno, 24 sata,  7 dana u nedelji. Neće prestati sa radom ni noću, ni vikendima, ni praznicima, ni zbog slave, a ni zbog bolesti nekog od zaposlenih. Stalno su dostupni su milionima kupaca putem interneta. Kupci brzo mogu da pregledaju ogroman broj artikala koji se nalaze na lager listi, i koji su svrstani u veliki broj kategorija sa detaljnim opisom proizvoda sa slikama. Iako se u jednoj internet prodavnici nalazi veliki broj proizvoda, sam postupak selekcije je olakšan jer ih možete sortirati po ceni, nazivu, boji i sl.

Jednostavno je i lako rukovanje, pa su tako kupci u mogućnosti da iz svega dva klika naruče traženi artikal i da samostalno dodaju svaki sledeći. Proces kupovine putem internet prodavnice je apsolutno automatizovan i sve je podređeno krajnjem klijentu. Kupac ima opciju da izabere jezik sa kojim će “baratati” u internet prodavnici,  jedan od ponuđenih načina dostave, a takođe  na njemu je i da izabere način plaćanja kao i valutu. Takođe, i sama administracija je znatno olakšana, jer je suludo da Vam  neki od programera napravi jedan takav e shop i da samo on/ona zna da unese podatke koji će unositi i menjati, možda, i na dnevnom nivou.

Nakon registracije korisnika možete ostaviti komentar, ali i da ocenite traženi proizvod. Mnogi vlasnici onlajn šopova preferiraju ovakav metod jer kupci i klijenti iz svog ličnog iskustva kreiraju potpuno besplatnu reklamu.

A u zavisnosti od preferencija možete ostaviti Vašu mejl adresu i na taj način putem akcija i njuzletera stalno biti informisani o najnovijim i najprodavanijim proizvodima i artiklima. Sa krajnjim korisnicima možete komunicirati putem sve traženijih čet opcija. Na brz i efikasan način kupci se mogu informisati o detaljima Vaše Ponude. Svaka internet prodavnica može imati i dodatan izvor zarade. Ukoliko ona dobro posluje veće kompanije rado će se prijaviti da se izreklamiraju na Vašoj adresi. Osim toga, lako povezivanje sa društvenim mrežama omogućava da za Vašu prodavnicu čuje veliki broj ljudi. I na taj način možete priuštiti sebi besplatnu reklamu.

Posebna pogodnost ovakvog tipa prodavnice jeste da brzo, lako i jednostavno možete imati uvid u evidenciju poseta i porudžbina. Imaćete statističke podatke na osnovu kojih ćete dalje moći da partite napredak i na osnovu toga, ako je potrebno, korigujete svoje poslovanje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *