Biznis Centar Economy.rs Diskusije Video Intervju Vreme O nama | Marketing | Economy.rs mobile Economy.rs za mobilne
Economy.rs marketing
VESTI BERZA RADA BIZNIS KATALOG BIZNIS MALI ŽIVOT I STIL SOFTVER EDUKACIJA KNJIGE POSLOVNI SERVISI

Economy.rs / Biznis mali / Brending /


7 pravila uspeha Stiva Džobsa


Teme u članku: Stiv Džobs, pravila uspeha, Apple Store, Apple, Apple iPad, film, muzika, mobilni telefoni, biznis

7 pravila uspeha Stiva DžobsaNekoliko sjajnih ljudi napustilo je ovaj svet prošle 2011. godine, ali verovatno nijedan toliko bitan za ogroman broj industrija i ljudi kao što je Stiv Džobs.

Njegov uticaj na savremeni život običnog čoveka je nemerljiv – njegove inovacije dotakle su skoro svaki aspekt svakodnevnog života – kompjutere, filmove, muziku i mobilne komunikacije.

Ukoliko ste preduzetnik ili se bavite biznisom, verovatno postoji bar jedan od mnogobrojnih principa ili mudrih misli koje ste implementirali ili se vodite u svom poslovanju.

Radite ono što volite

Svako od nas ima neku svoju strast – ukoliko tu strast i živite, uspešno njome upravljate u vidu (privatnog) biznisa, vi ste srećan čovek. Džobs je jednom rekao da ‘’samo ljudi sa strašću i posvećenošću mogu da menjaju svet na bolje’’. Ukoliko na posao odlazite mrzovoljno, kao robot svakog jutra, bez strasti i želje da idete napred, da li ste srećni?

Snaga vizije

Džobs je uvek verovao u snagu vizije čoveka. Jednom prilikom pitao je predsednika Pepsija, Džona Skalija: ‘’Da li želiš da provedeš ostatak svog života prodajući šećernu vodicu ili hoćeš da promeniš svet?’’ Nemojte nikad prestati da sanjate i uvek imajte u glavi viziju svog posla, biznisa i života.

Razvijajte svoje sposobnosti i neprekidno učite

Iskustvo je veoma bitna stavka u vašem životu – osobe sa većim iskustvom u životu nekad vide stvari koje drugi propuštaju, ne vide, govorio je Džobs. U jednom trenutku života uzimao je časove kaligrafije – sve dok nije razvio Mac. Putovao je u Indiju i Aziju. Studirao dizajn i zdravstvenu zaštitu i nije živeo u staklenom balonu.

Uvek mora da postoji selekcija

Džobs je jednom izjavio da je ponosniji na proizvode koje Apple nije napravio, nego na one što je napravio i osmislio. Kada se vratio u Apple 1997. godine, preuzeo je kompaniju sa 350 proizvoda i ubrzo njihov broj spustio na 10 u naredne dve godine. Zašto? Džobs je napravio ‘’reprezentaciju’’ proizvoda svoje kompanije kako bi im se efikasnije posvetio.
Nikad nemojte da razmišljate da li da odustanete od nečega što ne donosi uspeh ili novac. Nekad su takvi proizvodi mnogo skuplji tokom svog veka trajanja.

Potpuno drugačije

Kada je prvi put predstavio koncept Apple Store-a, rekao je da ne želi samo da prodaje kutije, već da u ovim prostorima unapređuje život svakog kupca. Pogledajte izgled jednog Apple Store-a – sve što se nalazi u njima, razvijeno je da unapredi naše živote kao kupaca i stvori emotivnu vezu između nas i Apple brenda. U ovom je tajna, kako Apple uspeva da se toliko ‘’približi’’ kupcu i uđe u njegov život – kako Vi svojim poslovanjem poboljšavate život svojih kupaca?

Predstavite ideju savršeno

Možete imati najbolju ideju na svetu, ali ukoliko ne znate da komunicirate, ili predstavite tu ideju svetu ili ciljanoj grupi kupaca, ništa vam ne vredi. Stiv Džobs je sigurno najbolji korporativni prezenter – koliko malo kompanija ima direktora koji lično izlazi pred kupce i javnost, u izlizanim farmerkama i crnoj rolci, i tako uspešno kaže: ‘’Apple. iPad’’

Prodajte snove, ne proizvode

Džobs je želeo da u potpunosti poznaje kupca, poznaje njegove navike, osobine, koliko ima dece, šta gleda na televiziji, itd. On je znao da nijedan njegov proizvod neće ući u naše domove ukoliko je prekomplikovan. Rezultat? Jedan taster na prednjoj strani iPad-a. Toliko jednostavno, da čak i moja šestogodišnja sestričina može bez problema da vršlja po njemu, igra igrice, crta, itd, itd.
Nemojte da odustajete od svojih snova, koliko god da su daleko ili visoko.

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta
Povezane vesti
- Apple: diferencijacija proizvoda i prodajne strategije kompanije
- Kako je Sofija Vergara postala najplaćenija TV glumica?
- Apple predstavio nove iPad Air i iPad mini uređaje
- Kako je jedan muzičar pomogao devojci da prvi put - začuje muziku [VIDEO]
- Skype predstavio Qik aplikaciju za razmenu video klipova

Najnoviji Biznis mali saveti

Apple: diferencijacija proizvoda i prodajne strategije kompanijeApple: diferencijacija proizvoda i prodajne strategije kompanije
Apple je kompanija koja ne prestaje da iznenađuje, sa neverovatnim portfoliom proizvoda, fantastičnom marketing strategijom i cash flow-om koji je u rangu osrednjih država. Ipak, za prosečne stanovnike Srbije, Apple-ovi proizvodi su veoma skupi.
Startit Meetup - seminar posvećen elektronskom poslovanju i e-trgovini u SrbijiStartit Meetup - seminar posvećen elektronskom poslovanju i e-trgovini u Srbiji
Startit Meetup posvećen poslovanju u Srbiji biće održan u ponedeljak, 20. oktobra 2014. godine od 18 časova u sali Amerikana Doma omladine Beograda (Makedonska 22).
Traktat o 4P: marketing današnjeg vremenaTraktat o 4P: marketing današnjeg vremena
Većina čitalaca, ako ne i svi, ovog portala poznaje skraćenicu 4P, osnovni postulat marketinga bez čije uravnoteženosti nije realno da se bilo kakva aktivnost na tržištu obavi na kvalitetan način. U našem poslu 4P predstavlja skup karakteristika proizvoda (Product), adekvatnu politiku cena (Price), distribuciju (Place) i promociju (Promotion). Među njima, jedno od četiri P je Promocija za koju i od koje mnogi od nas žive.
Sastanci licem u lice: poželjni i efikasni [INFOGRAFIKA]Sastanci licem u lice: poželjni i efikasni [INFOGRAFIKA]
U današnjem tehnološki prezasićenom svetu, dogovori se najjednostanije obavljaju putem telefona i video klijenata kao je Skype, ali veliki broj profesionalaca smatra da su sastanci uživo (ne u kafani, znam šta ste pomislili), ili licem u lice, najefikasniji način komunikacije između poslovnih ljudi.
BiznisMladihSrbije.org: Besplatan kurs preduzetništva za mladeBiznisMladihSrbije.org: Besplatan kurs preduzetništva za mlade
Biznis mladih Srbije, program sveobuhvatne podrške preduzetništvu mladih, raspisao je poziv za sve mlade uzrasta od 18 do 35 godina sa teritorije Republike Srbije da se prijave na besplatnu online platformu za učenje o preduzetništvu i razvoj biznis ideja.
Bazar mama preduzetnicaBazar mama preduzetnica
Centar za mame organizuje drugi po redu Bazar mama preduzetnica. Cilj ovog Bazara, koji je po prvi put okupio na jednom mestu mame preduzetnice u Srbiji, je da promoviše i podrži mame koje su se osmelile da započnu svoje preduzeće, da ih međusobno umreži, da predstavi široj javnosti sjajne stvari koje one rade, kao i da omogući mamama ekskluzivnu lokaciju za prodaju proizvoda i usluga.
Trostruko manje izvoznika među malim i srednjim preduzećima nego u zemljama EUTrostruko manje izvoznika među malim i srednjim preduzećima nego u zemljama EU
Pokazatelji govore da su mala i srednja preduzeća u Srbiji daleko manje razvijena u odnosu na zemlje EU i da je potrebna potpuno nova strategija razvoja malih i srednjih preduzeća u Srbiji koja za razliku od prethodne ne sme biti kabinetski pisana.
Biznis recepti: 10 najčuvanijih poslovnih tajniBiznis recepti: 10 najčuvanijih poslovnih tajni
Mnoge kompanije ljubomorno čuvaju recepte i formule za svoje najpoznatije proizvode od konkurencije, a neke umeju da odu prilično daleko kako bi bile sigurne da je njihova tajna bezbedna od znatiželjnih očiju rivalskih kompanija.
Konkurs za samohrane mameKonkurs za samohrane mame
Fondacija Ana i Vlade Divac objavljuje Konkurs za samohrane mame za podršku započinjanju sopstvenog biznisa ili unapređenju postojećeg, za deset samohranih porodica sa prebivalištem u jednoj od opština sa teritorije Novog Sada, Beograda, Kragujevca, Leskovca i Niša. Odabrane porodice biće podržane sa maksimalnim iznosom od 115.500,00 dinara.
IKEA katalog - briljantna parodija Apple reklama [VIDEO]IKEA katalog - briljantna parodija Apple reklama [VIDEO]
U cilju promocije IKEA kataloga za 2015. godinu, marketinška agencija BBH Singapur kreirala je briljantnu kampanju, ili bolje reći, parodiju koja ismeva video klipove kompanije Apple prilikom predstavljanja novih proizvoda.
BiznisCentar.net

Poklanjamo
internet domene!
registracija domena
Biznis mali sadržaj
Beneficije Blogovi
Brending Domeni
Edukacija E-pošta
E-poslovanje HR
Razvoj biznisa Internet
Support Liderstvo
Marketing PR
Kupci Preduzetništvo
Zaposlenima Društvene mreže
Planiranje Početak
Poslovni događaji Planiranje
Prodaja Menadžment
Programiranje savremenih CNC mašina sa ProENGINEER/ProNC 4th Axis • MASTER CAM • SolidCAM Programiranje savremenih CNC mašina sa ProENGINEER/ProNC 4th Axis • MASTER CAM • SolidCAM
Autori: Milutin Ogrizović
Počela ekonomske politike Počela ekonomske politike
Autori: Nicola Acocella
Spriječite sagorijevanje na poslu Spriječite sagorijevanje na poslu
Autori: M. P. Leiter, C. Maslach

Prodavnica softvera

Kaspersky Internet Security 2013 Kaspersky Internet Security 2013
Proizvođač: Kaspersky
Bitdefender Total Security 2013 Bitdefender Total Security 2013
Proizvođač: Bitdefender
ESET NOD32 Antivirus 5 ESET NOD32 Antivirus 5
Proizvođač: ESET
Pratite nas
Unapredite
svoje poslovanje
na Internetu
BiznisCentar.net web hosting
Web hosting
BiznisCentar.net web dizajn
Izrada web sajtova
BiznisCentar.net registracija domena
Registracija domena
BiznisCentar.net optimizacija sajta za pretrazivace
Internet marketing
VIDEO
Društveni eksperiment: da li biste vratili novčanik? [VIDEO] Društveni eksperiment: da li biste vratili novčanik? [VIDEO]
Adrian Gruška je YouTube zabavljač koji je napravio zanimljiv eksperiment u Adelejdu. Hteo je da vidi da li je više dobrih ljudi koji će mu vratiti novčanik kada ga ispusti na ulici, ili će ipak biti više onih koji će iskoristiti priliku i postupiti loše.
Brutalna reklama za sigurnu vožnju koja ne sme se da se emituje pre 21 časa [VIDEO] Brutalna reklama za sigurnu vožnju koja ne sme se da se emituje pre 21 časa [VIDEO]
Autori kampanja za sigurnu vožnju često pribegavaju drastičnim porukama kako bi naterali vozače da poštuju saobraćajne propise.
Testiranje Brazuke u NASA tunelu [VIDEO] Testiranje Brazuke u NASA tunelu [VIDEO]
Brazuca, fudbalska lopta kompanije Adidas kojom će se igrati na predstojećem FIFA Svetskom prvenstvu donosi nam do sada neviđeni dizajn koji uključuje šest termički vezanih ploča i površine u obliku mikro-teksture.
Ostali video-sadržaji