Biznis Centar Economy.rs Diskusije Video Intervju Vreme O nama | Marketing | Economy.rs mobile Economy.rs za mobilne
Economy.rs marketing
VESTI BERZA RADA BIZNIS KATALOG BIZNIS MALI ŽIVOT I STIL SOFTVER EDUKACIJA KNJIGE POSLOVNI SERVISI

Economy.rs > Biznis mali > Brending >


7 pravila uspeha Stiva Džobsa


Teme u članku: Stiv Džobs, pravila uspeha, Apple Store, Apple, Apple iPad, film, muzika, mobilni telefoni, biznis

7 pravila uspeha Stiva DžobsaNekoliko sjajnih ljudi napustilo je ovaj svet prošle 2011. godine, ali verovatno nijedan toliko bitan za ogroman broj industrija i ljudi kao što je Stiv Džobs.

Njegov uticaj na savremeni život običnog čoveka je nemerljiv – njegove inovacije dotakle su skoro svaki aspekt svakodnevnog života – kompjutere, filmove, muziku i mobilne komunikacije.

Ukoliko ste preduzetnik ili se bavite biznisom, verovatno postoji bar jedan od mnogobrojnih principa ili mudrih misli koje ste implementirali ili se vodite u svom poslovanju.

Radite ono što volite

Svako od nas ima neku svoju strast – ukoliko tu strast i živite, uspešno njome upravljate u vidu (privatnog) biznisa, vi ste srećan čovek. Džobs je jednom rekao da ‘’samo ljudi sa strašću i posvećenošću mogu da menjaju svet na bolje’’. Ukoliko na posao odlazite mrzovoljno, kao robot svakog jutra, bez strasti i želje da idete napred, da li ste srećni?

Snaga vizije

Džobs je uvek verovao u snagu vizije čoveka. Jednom prilikom pitao je predsednika Pepsija, Džona Skalija: ‘’Da li želiš da provedeš ostatak svog života prodajući šećernu vodicu ili hoćeš da promeniš svet?’’ Nemojte nikad prestati da sanjate i uvek imajte u glavi viziju svog posla, biznisa i života.

Razvijajte svoje sposobnosti i neprekidno učite

Iskustvo je veoma bitna stavka u vašem životu – osobe sa većim iskustvom u životu nekad vide stvari koje drugi propuštaju, ne vide, govorio je Džobs. U jednom trenutku života uzimao je časove kaligrafije – sve dok nije razvio Mac. Putovao je u Indiju i Aziju. Studirao dizajn i zdravstvenu zaštitu i nije živeo u staklenom balonu.

Uvek mora da postoji selekcija

Džobs je jednom izjavio da je ponosniji na proizvode koje Apple nije napravio, nego na one što je napravio i osmislio. Kada se vratio u Apple 1997. godine, preuzeo je kompaniju sa 350 proizvoda i ubrzo njihov broj spustio na 10 u naredne dve godine. Zašto? Džobs je napravio ‘’reprezentaciju’’ proizvoda svoje kompanije kako bi im se efikasnije posvetio.
Nikad nemojte da razmišljate da li da odustanete od nečega što ne donosi uspeh ili novac. Nekad su takvi proizvodi mnogo skuplji tokom svog veka trajanja.

Potpuno drugačije

Kada je prvi put predstavio koncept Apple Store-a, rekao je da ne želi samo da prodaje kutije, već da u ovim prostorima unapređuje život svakog kupca. Pogledajte izgled jednog Apple Store-a – sve što se nalazi u njima, razvijeno je da unapredi naše živote kao kupaca i stvori emotivnu vezu između nas i Apple brenda. U ovom je tajna, kako Apple uspeva da se toliko ‘’približi’’ kupcu i uđe u njegov život – kako Vi svojim poslovanjem poboljšavate život svojih kupaca?

Predstavite ideju savršeno

Možete imati najbolju ideju na svetu, ali ukoliko ne znate da komunicirate, ili predstavite tu ideju svetu ili ciljanoj grupi kupaca, ništa vam ne vredi. Stiv Džobs je sigurno najbolji korporativni prezenter – koliko malo kompanija ima direktora koji lično izlazi pred kupce i javnost, u izlizanim farmerkama i crnoj rolci, i tako uspešno kaže: ‘’Apple. iPad’’

Prodajte snove, ne proizvode

Džobs je želeo da u potpunosti poznaje kupca, poznaje njegove navike, osobine, koliko ima dece, šta gleda na televiziji, itd. On je znao da nijedan njegov proizvod neće ući u naše domove ukoliko je prekomplikovan. Rezultat? Jedan taster na prednjoj strani iPad-a. Toliko jednostavno, da čak i moja šestogodišnja sestričina može bez problema da vršlja po njemu, igra igrice, crta, itd, itd.
Nemojte da odustajete od svojih snova, koliko god da su daleko ili visoko.

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta
Povezane vesti
- Povratak Pobesnelog Maksa! [VIDEO]
- Microsoft Cortana protiv Apple Siri u najnovijoj reklami [VIDEO]
- Šesnaestogodišnjak zarađuje za život razvijajući aplikacije
- Kako da ubrzate vaš Android uređaj
- Pet saveta za savršenu fotografiju na mobilnom telefonu

Najnoviji Biznis mali saveti

Brending: najčešće pominjani brendovi u seriji Seks i grad [VIDEO]Brending: najčešće pominjani brendovi u seriji Seks i grad [VIDEO]
Serija koja je sigurno izazvala najviše kontroverzi, Seks i grad (eng. Sex and the city) o životima četiri raskalašne Njujorčanke i danas izaziva uzdahe kod većine žena, a u svetu marketinga važi za jedno od najisplativijih ulaganja kada su u pitanju brendovi.
Šesnaestogodišnjak zarađuje za život razvijajući aplikacijeŠesnaestogodišnjak zarađuje za život razvijajući aplikacije
Šesnaestogodišnjak iz Bistrice kod Žepča, Kristijan Zrno, ima neuobičajen hobi. On se bavi pravljenjem aplikacija, na kojima zarađuje novac.
Šta možemo da naučimo od narcisa, manipulatora i psihopata?Šta možemo da naučimo od narcisa, manipulatora i psihopata?
Proučavajući kadete sa West Pointa psiholozi su otkrili da se uz pomoć jedne negativne osobine može predvideti uspeh. Pogađajte... ta osobina je NARCIZAM. Naime, kod kadeta su proučavani različiti aspekti njihove ličnosti koji utiču na njihovu veštinu liderstva i jedina osobina koja je bila karakteristična za sve uspešne kadete bila je upravo narcizam.
Upozorenje za preduzetnike: Firmi kazna i kad plati porezUpozorenje za preduzetnike: Firmi kazna i kad plati porez
Izmene Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji predvidela je drastične kazne za sve. Oprezni moraju da budu i građani, ali i preduzetnici i firme.
Uspešne priče: Za hektar aronije, zarada 30.000 evraUspešne priče: Za hektar aronije, zarada 30.000 evra
Aleksandar Rašković se pre nekoliko godina vratio iz Švajcarske, kupio zemlju i na četiri hektara zasadio oko deset hiljada sadnica borovnice.
Tajne uspeha brenda Calvin KleinTajne uspeha brenda Calvin Klein
Dobar posao uvek ima kulturološki odjek, on treba da prevazilazi naše pokušaje da ciljamo grupe korisnika i njihovu personalizaciju, čini brend poznatim. A delovanje i izvršenje je sve.
Spark.Me: pobedio srpski startup Fishing BookerSpark.Me: pobedio srpski startup Fishing Booker
Na regionalnoj Internet konferenciji Spark.me powered by T, realizovano je Spark.Me StartUp takmičenje na kojem je pobedio startup Fishing Booker.
Najbolji biraju najbolje: proglašeni najuspešniji preduzetnici i menadžeri SrbijeNajbolji biraju najbolje: proglašeni najuspešniji preduzetnici i menadžeri Srbije
Nagrada Najbolji biraju najbolje, koju preduzetnici i menadžeri Srbije dodeljuju svojim kolegama na osnovu doprinosa, dosadašnjih rezultata i ličnog stava o tome ko je uticao na privredni razvoj Srbije krajem 20. i početkom 21. veka, po četvrti put je dodeljena na simpozijumu privrednika Srbije u Beogradu.
ICT Hub: konkurs za prvih 40 korisnika - šansa za IT preduzetnikeICT Hub: konkurs za prvih 40 korisnika - šansa za IT preduzetnike
Savršeni uslovi i mesto za rad, najsavremenija Cloud Computing platforma za razvoj i testiranje, puna tehnička podrška, biznis treninzi i savetovanja, administrativna pomoć, ali i mogućnost da se na jednom mestu upoznaju, razmene iskustva, sklope partnerstva, pokrenu zajednički projekti i stvore nove poslovne prilike – svo ovo omogućava ICT Hub, biznis inkubator za informacione i komunikacione tehnologije, koji je pokrenuo konkurs za prvih 40 korisnika.
Paušalni poreski obveznici: porezi i dalje rastuPaušalni poreski obveznici: porezi i dalje rastu
Unija poslodavaca Srbije upozorava Vladu Republike Srbije i najširu javnost da će ovakva politika povećanja opterećenja privrede naterati hiljade malih privrednika da zatvore svoje firme i radnje i nastave da rade u sivoj ekonomiji.
BiznisCentar.net

Poklanjamo
internet domene!
registracija domena
Biznis mali sadržaj
Beneficije Blogovi
Brending Domeni
Edukacija E-pošta
E-poslovanje HR
Razvoj biznisa Internet
Support Liderstvo
Marketing PR
Kupci Preduzetništvo
Zaposlenima Društvene mreže
Planiranje Početak
Poslovni događaji Planiranje
Prodaja Menadžment
Jungova mapa duše Jungova mapa duše
Autori: Marej Stajn
Ekonomija identiteta Ekonomija identiteta
Autori: George A. Akerlof, Rachel E. Kranton
Marketing u Hrvatskoj Marketing u Hrvatskoj
Autori: M. Martinović

Prodavnica softvera

Kaspersky Internet Security 2013 Kaspersky Internet Security 2013
Proizvođač: Kaspersky
Bitdefender Total Security 2013 Bitdefender Total Security 2013
Proizvođač: Bitdefender
ESET NOD32 Antivirus 5 ESET NOD32 Antivirus 5
Proizvođač: ESET
Pratite nas
Unapredite
svoje poslovanje
na Internetu
BiznisCentar.net web hosting
Web hosting
BiznisCentar.net web dizajn
Izrada web sajtova
BiznisCentar.net registracija domena
Registracija domena
BiznisCentar.net optimizacija sajta za pretrazivace
Internet marketing
VIDEO
Društveni eksperiment: da li biste vratili novčanik? [VIDEO] Društveni eksperiment: da li biste vratili novčanik? [VIDEO]
Adrian Gruška je YouTube zabavljač koji je napravio zanimljiv eksperiment u Adelejdu. Hteo je da vidi da li je više dobrih ljudi koji će mu vratiti novčanik kada ga ispusti na ulici, ili će ipak biti više onih koji će iskoristiti priliku i postupiti loše.
Brutalna reklama za sigurnu vožnju koja ne sme se da se emituje pre 21 časa [VIDEO] Brutalna reklama za sigurnu vožnju koja ne sme se da se emituje pre 21 časa [VIDEO]
Autori kampanja za sigurnu vožnju često pribegavaju drastičnim porukama kako bi naterali vozače da poštuju saobraćajne propise.
Testiranje Brazuke u NASA tunelu [VIDEO] Testiranje Brazuke u NASA tunelu [VIDEO]
Brazuca, fudbalska lopta kompanije Adidas kojom će se igrati na predstojećem FIFA Svetskom prvenstvu donosi nam do sada neviđeni dizajn koji uključuje šest termički vezanih ploča i površine u obliku mikro-teksture.
Ostali video-sadržaji