Biznis Centar Economy.rs Diskusije Video Intervju Vreme O nama | Marketing | Economy.rs mobile Economy.rs za mobilne
Economy.rs marketing
reklamiranje connect
VESTI BERZA RADA BIZNIS KATALOG BIZNIS MALI ŽIVOT I STIL SOFTVER EDUKACIJA KNJIGE POSLOVNI SERVISI

Economy.rs / Biznis mali / Upravljanje prodajom /


Neetičke prodajne prakse koje morate izbeći

Neetičke prodajne prakse koje morate izbećiIzreklamirali ste proizvod, zainteresovali potencijalne kupce i oni počinju da dolaze u vašu trgovinu. Šta dalje?

Sledeća je primena različitih i efikasnih prodajnih strategija kojima ćete prodati svoj proizvod i ostvariti profit. Ali postoje neke stvari koje uvek morate izbegavati kako ne biste izgubili kupca, a još gore, izgubili i potencijalne kupce zbog negativnih komentara.

Ne primoravajte kupca da kupi vaš proizvod

U nama južnim, turističkim državama poznate su strategije napadnih prodavaca i rastegljive, često cene koju možete menjati (cenjkati se) u zavisnosti od pregovora sa prodavcem. Istraživanja su pokazala da velika većina (2/3) kupaca ne voli nametljive, dosadne prodavce "bez mere" u komunikaciji i prodajnoj strategiji, već više prihvataju prodavce koji su ljubazni i predusretljivi, koji "predlažu" umesto što "nude".
Budite maksimalno ljubazni prema vašem kupcu i pokušajte da mu predočite sve kvalitete navedenog proizvoda, predložite mu da isproba navedeni proizvod, istaknite pozitivne osobine i naročito dodatne vrednosti proizvoda. Takođe, nekad možete istaći šta potencijalan kupac gubi ukoliko ne kupi željeni proizvod, ali je ovo vrlo komplikovana i opasna taktika.

Ne pokušajte da prodate loš proizvod

Možda i prvo pravilo prodaje, nikad ne pokušavajte da prodate loš, neispravan ili proizvod koji ne odgovara opisu – uvek možete da napravite više štete nego koristi.
Nezadovoljan kupac je noćna mora svakog prodavca jer, osim što može napraviti probleme prilikom povraćaja proizvoda, njegovo mišljenje može uticati i na druge potencijalne kupce da ne kupe vaš proizvod ili nikad ne uđu u vašu trgovinu.


Takođe, danas u vreme Interneta i kupaca koji većinom informacije o proizvodima traže i na Internetu, ostavljanje samo jednog negativnog komentara na sajtu proizvoda može napraviti nesagledive posledice.

Izbegavajte lošu korisničku podršku

Jedna od najvažnijih post-prodajnih strategija je i kvalitetan i efikasan korisnički servis ili podrška. Reklamacije su nešto što ne možete izbeći, ali dobra korisnička podrška može činiti i dodatno marketinško oružje kojim ćete zadržati (obavezno) i još proširiti poverenje kupca, a u nekim slučajevima, prodati i dodatne proizvode ili usluge.
Telefon, kontakt centar, elektronska pošta, forum na Internetu, Twitter kanal za podršku, Facebook stranica, poštanska adresa uz naravno kvalitetno osoblje koje će odgovoriti efikasno i, vrlo važno, brzo na probleme i pitanja kupaca.

Uvek više, nikad manje!

Veoma je važno da kupcu uvek dajete više od onog što ste obećali, nego manje čime biste veoma lako mogli izgubiti poverenje kupca. Uvek se držite onoga što ste obećali i, ne samo ispunite, nego i iznenadite kupca načinom, brzinom, spremnoću da zadovoljite potrebe kupca.

Uvek isporučite i prodajte ono što ste obećali

Ukoliko ste u katalogu naveli da dajete popust za navedeni proizvod, ispoštujte to i nemojte da vam pređu u naviku "napomene sivim fontom". Drugim rečima, ono što ste ponudili kupcu, uvek to mora da završi u rukama kupca, bez izuzetaka, moguće samo sa pozitivnim dodacima, i nikad drugačije nego što je navedeno.
U najblažem slučaju, možete izgubiti poverenje kupca i njegove negativne komentare, dok u najgorem, rizikujete tužbu i ispitivanje udruženja za zaštitu potrošača.

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta

Najnoviji Biznis mali saveti

Chutzpah: Brzina razvoja preduzetništva u IzraeluChutzpah: Brzina razvoja preduzetništva u Izraelu
Centar Tel Aviva u petak uveče. Restorani i barovi su krcati, a ulice prepune ljudi. Automobili kruže gradom da se negde, bilo gde, parkiraju. Za one koji su navikli na uredno parkiranje u američkim gradovima ili zapadnoj Evropi, izraelski parkinzi otvaraju oči; studija kreativnog nereda. Trotoari su zakrčeni vozilima. Po dva automobila se nalaze na pojedinačnim prostorima. Točkovi na ivičnjaku, gde god da pogledate.
Startaperski san: kreneš i odmah te kupe za 200 miliona $Startaperski san: kreneš i odmah te kupe za 200 miliona $
San svakog osnivača startupa je da njegova firma bude kupljena za stotine miliona $ bez godina ili decenija rada - upravo se ovo desilo osnivačima Acompli-ja, 18-mesečne mobilne email aplikacije.
Pokreni se za posao: Podrška razvoju preduzetništvaPokreni se za posao: Podrška razvoju preduzetništva
U okviru donatorskog programa „Pokreni se za posao“, na svečanosti u PKS, dodeljeno 107 grantova za pokretanje malih i porodičnih biznisa. Do sredine 2015. biće osnovano još 100 novih preduzeća
Novosadska dizajnerka nagrađena za najbolji start-apNovosadska dizajnerka nagrađena za najbolji start-ap
Vlasnica i direktorka dizajnerskog studija Salt & Water “(“So i voda”) u Novom Sadu Svetlana Mojić dobitnica je godišnje Balkanske nagrade ženskog preduzetništva za najuspešniji startup, saopštila je danas ta mala novosadska kompanija.
Teški dani za mala i srednja preduzećaTeški dani za mala i srednja preduzeća
Nagomilani problemi u poslovanju razlog su što se svake godine u Srbiji ugasi više malih i srednjih preduzeća nego što se osnuje novih. Na šest osnovanih, deset se ugasi, pokazuje statistika. U resornom ministarstvu najavljuju Strategiju da bi se, kažu, poboljšao privredni ambijent u Srbiji.
Čak 200.000 radnika otpušteno u malim preduzećima u Srbiji od 2009.Čak 200.000 radnika otpušteno u malim preduzećima u Srbiji od 2009.
U malim i srednjim preduzećima se od 2009. godine smanjio broj zaposlenih za skoro 200.000, sa 582.409 na današnjih 385.934.
Uspešni i moćni ljudi nikada neće izgovoriti sledeće rečeniceUspešni i moćni ljudi nikada neće izgovoriti sledeće rečenice
Oni govore na „zdrav način“, savršeno kombinujući samopouzdanje i skromnost u optimalnim dozama. Oni znaju kako da inspirišu, i pokrenu druge na akciju.
Šest najboljih investicija Vorena Bafeta svih vremenaŠest najboljih investicija Vorena Bafeta svih vremena
Jedna od tema koje se ovih dana povlače po investitorskim okupljanjima i TV emisijama je - da li je 'kristalna kugla' Vorena Bafeta (konačno) napukla?
Na šest osnovanih preduzeća - deset ugašenoNa šest osnovanih preduzeća - deset ugašeno
Problemi u poslovanju malih i srednjih privrednih društva i preduzetnika doprineli su tome da je ove godine na šest osnovanih preduzeća, deset ugašeno, rečeno je danas u Privrednoj komori Srbije (PKS).
Srpski startup Strawberry energy na vrhu svetskog takmičenjaSrpski startup Strawberry energy na vrhu svetskog takmičenja
Strawberry energy, startup koji stoji iza prvog na svetu javnog solarnog punjača za mobilne uređaje Strawberry Drvo, osvojio je prvo mesto na internacionalnoj konferenciji Verge, održanoj u organizaciji GreenBiz group u San Francisku od 27. do 30. oktobra.
BiznisCentar.net

Poklanjamo
internet domene!
registracija domena
Biznis mali sadržaj
Beneficije Blogovi
Brending Domeni
Edukacija E-pošta
E-poslovanje HR
Razvoj biznisa Internet
Support Liderstvo
Marketing PR
Kupci Preduzetništvo
Zaposlenima Društvene mreže
Planiranje Početak
Poslovni događaji Planiranje
Prodaja Menadžment
JavaScript 24-časovna obuka + DVD JavaScript 24-časovna obuka + DVD
Autori: Jeremy McPeak
Osnove ekonomije Osnove ekonomije
Autori: N. Gregory Mankiw
Utjecaj: znanost i praksa Utjecaj: znanost i praksa
Autori: Robert B. Cialdini

Prodavnica softvera

Kaspersky Internet Security 2013 Kaspersky Internet Security 2013
Proizvođač: Kaspersky
Bitdefender Total Security 2013 Bitdefender Total Security 2013
Proizvođač: Bitdefender
ESET NOD32 Antivirus 5 ESET NOD32 Antivirus 5
Proizvođač: ESET
Pratite nas
Unapredite
svoje poslovanje
na Internetu
BiznisCentar.net web hosting
Web hosting
BiznisCentar.net web dizajn
Izrada web sajtova
BiznisCentar.net registracija domena
Registracija domena
BiznisCentar.net optimizacija sajta za pretrazivace
Internet marketing
VIDEO
Peđa Stojaković - jedan od najboljih šutera NBA ikada [VIDEO] Peđa Stojaković - jedan od najboljih šutera NBA ikada [VIDEO]
Sakramento Kingsi i zvanično su povukli iz upotrebe dres Predraga Stojakovića sa brojem 16 tokom ceremonije u poluvremenu meča sa Oklahomom.
Novogodišnja reklama Apple-a [VIDEO] Novogodišnja reklama Apple-a [VIDEO]
Nedelju dana pre katoličkog Božića i nedelju dana preostale kupovine poklona, Apple je objavio veoma osećajnu reklamu dizajniranu upravo za Novogodišnje praznike.
Objavljen drugi prikaz Pobesnelog Maksa [VIDEO] Objavljen drugi prikaz Pobesnelog Maksa [VIDEO]
Automobilske 'nakaze' uvek su bile u epicentru franšize Mad Max i najnoviji video prikaz sledećeg nastavka 'Mad Max: Fury Road' nas nije razočarao.
Ostali video-sadržaji