Biznis Centar Economy.rs Diskusije Video Intervju Vreme O nama | Marketing | Economy.rs mobile Economy.rs za mobilne
Economy.rs marketing
VESTI BERZA RADA BIZNIS KATALOG BIZNIS MALI ŽIVOT I STIL SOFTVER EDUKACIJA KNJIGE POSLOVNI SERVISI

Economy.rs / Biznis mali / Upravljanje prodajom /


Neetičke prodajne prakse koje morate izbeći

Neetičke prodajne prakse koje morate izbećiIzreklamirali ste proizvod, zainteresovali potencijalne kupce i oni počinju da dolaze u vašu trgovinu. Šta dalje?

Sledeća je primena različitih i efikasnih prodajnih strategija kojima ćete prodati svoj proizvod i ostvariti profit. Ali postoje neke stvari koje uvek morate izbegavati kako ne biste izgubili kupca, a još gore, izgubili i potencijalne kupce zbog negativnih komentara.

Ne primoravajte kupca da kupi vaš proizvod

U nama južnim, turističkim državama poznate su strategije napadnih prodavaca i rastegljive, često cene koju možete menjati (cenjkati se) u zavisnosti od pregovora sa prodavcem. Istraživanja su pokazala da velika većina (2/3) kupaca ne voli nametljive, dosadne prodavce "bez mere" u komunikaciji i prodajnoj strategiji, već više prihvataju prodavce koji su ljubazni i predusretljivi, koji "predlažu" umesto što "nude".
Budite maksimalno ljubazni prema vašem kupcu i pokušajte da mu predočite sve kvalitete navedenog proizvoda, predložite mu da isproba navedeni proizvod, istaknite pozitivne osobine i naročito dodatne vrednosti proizvoda. Takođe, nekad možete istaći šta potencijalan kupac gubi ukoliko ne kupi željeni proizvod, ali je ovo vrlo komplikovana i opasna taktika.

Ne pokušajte da prodate loš proizvod

Možda i prvo pravilo prodaje, nikad ne pokušavajte da prodate loš, neispravan ili proizvod koji ne odgovara opisu – uvek možete da napravite više štete nego koristi.
Nezadovoljan kupac je noćna mora svakog prodavca jer, osim što može napraviti probleme prilikom povraćaja proizvoda, njegovo mišljenje može uticati i na druge potencijalne kupce da ne kupe vaš proizvod ili nikad ne uđu u vašu trgovinu.


Takođe, danas u vreme Interneta i kupaca koji većinom informacije o proizvodima traže i na Internetu, ostavljanje samo jednog negativnog komentara na sajtu proizvoda može napraviti nesagledive posledice.

Izbegavajte lošu korisničku podršku

Jedna od najvažnijih post-prodajnih strategija je i kvalitetan i efikasan korisnički servis ili podrška. Reklamacije su nešto što ne možete izbeći, ali dobra korisnička podrška može činiti i dodatno marketinško oružje kojim ćete zadržati (obavezno) i još proširiti poverenje kupca, a u nekim slučajevima, prodati i dodatne proizvode ili usluge.
Telefon, kontakt centar, elektronska pošta, forum na Internetu, Twitter kanal za podršku, Facebook stranica, poštanska adresa uz naravno kvalitetno osoblje koje će odgovoriti efikasno i, vrlo važno, brzo na probleme i pitanja kupaca.

Uvek više, nikad manje!

Veoma je važno da kupcu uvek dajete više od onog što ste obećali, nego manje čime biste veoma lako mogli izgubiti poverenje kupca. Uvek se držite onoga što ste obećali i, ne samo ispunite, nego i iznenadite kupca načinom, brzinom, spremnoću da zadovoljite potrebe kupca.

Uvek isporučite i prodajte ono što ste obećali

Ukoliko ste u katalogu naveli da dajete popust za navedeni proizvod, ispoštujte to i nemojte da vam pređu u naviku "napomene sivim fontom". Drugim rečima, ono što ste ponudili kupcu, uvek to mora da završi u rukama kupca, bez izuzetaka, moguće samo sa pozitivnim dodacima, i nikad drugačije nego što je navedeno.
U najblažem slučaju, možete izgubiti poverenje kupca i njegove negativne komentare, dok u najgorem, rizikujete tužbu i ispitivanje udruženja za zaštitu potrošača.

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta

Najnoviji Biznis mali saveti

Dušan i Dominik: profesionalni kućepaziteljiDušan i Dominik: profesionalni kućepazitelji
Ukoliko stanujete u zgradi, sigurno su vam poznati problemi koji zajednički život različitih ljudi sa sobom nosi. Probleme, male i velike, treba rešavati, ali ko će da se prihvati odgovorne funkcije predsednika skupštine zgrade. Tu na scenu stupaju profesionali predsednici skupštine stanara, Dušan Jakšić (28) i Dominik Vučenić (28) koji su osnovali firmu “Kućepazitelj” i postali domaćini zgrade.
Učesnici konkursa za nagradu EY Preduzetnik godine 2014Učesnici konkursa za nagradu EY Preduzetnik godine 2014
Nagradu EY Preduzetnik godine™, po treći put u Srbiji dodeljuje revizorsko-konsultantska kompanija EY (Ernst & Young) u cilju promovisanja preduzetničkog duha i inicijative.
Konkurs: POKRENI SE ZA POSAO do 31. januaraKonkurs: POKRENI SE ZA POSAO do 31. januara
Rok za prijavu na konkurs POKRENI SE ZA POSAO kојi pоmаžе pоkrеtаnjе i unapređenje mаlih i pоrоdičnih prеduzеćа širom Srbiјe, ističe 31. januara.
Džek Ma: saveti najuspešnijeg Kineza u istorijiDžek Ma: saveti najuspešnijeg Kineza u istoriji
Ako niste zadovoljni profesionalnim napretkom ili finansijskim stanjem, možda vam pomognu saveti čoveka koga je Financial Times 2013. proglasio osobom godine.
Prodaja – pretvaranje negativnih u pozitivna osećanjaProdaja – pretvaranje negativnih u pozitivna osećanja
Kada odem kod svoje ljubazne i zgodne zubarke, veoma često se osećam kao da sam otišao na razgovor sa najboljim prijateljem, u shopping najpoželjnijeg gadgeta ili na najfiniju masažu. Ličnom i profesionalnom ljubopitljivošću (odnos varira u odnosu na pacijenta i situaciju), opuštanjem, razgovorom i profesionalnim flertovanjem strah svojstven odlasku kod stomatologa pretvara u 'običan' pregled i jedan ogroman nalet adrenalina.
Naplati, pa plati: Hrvatska uvodi plaćanje PDV-a tek po naplati poslaNaplati, pa plati: Hrvatska uvodi plaćanje PDV-a tek po naplati posla
Hrvatsko Ministarstvo poduzetništva i obrta pozvalo je domaće preduzetnike sa prihodom ispod 3 miliona HRK (oko 40.000 EUR) godišnje da se prijave u Poreskoj upravi do 20. januara kako bi ostvarili pravo na obračun i plaćanje PDV-a po naplaćenom, a ne izdatom računu.
Radite na sebi... kao Nemanja VidićRadite na sebi... kao Nemanja Vidić
Legenda Mančester junajteda Pol Skols otkrio je veoma zanimljive detalje o Nemanji Vidiću u kolumni koju je objavio ’Independent’.
Izazovna vremena za mala i srednja preduzeća u SrbijiIzazovna vremena za mala i srednja preduzeća u Srbiji
U vreme opšte besparice, nelikvidnosti preduzeća i nemogućnosti naplate potraživanja u zemlji, vlasnici malih i srednjih preduzeća šansu vide na evropskom tržištu. Nadležni najavljuju novine u poslovanju tih preduzeća, a bankari povoljnije kredite za njihove vlasnike.
Gatorade obeležio 50 godina kompanije retrospektivom legendarnih sportskih momenata [VIDEO]Gatorade obeležio 50 godina kompanije retrospektivom legendarnih sportskih momenata [VIDEO]
U cilju proslave 50. godišnjice kompanije, Gatorade je predstavio impresivnu zbirku od 50 sportskih momenata iz proteklih pola veka postojanja - sve u spotu od 60 sekundi.
Palmer Laki: 'klinac' koji je osmislio Oculus Rift [VIDEO]Palmer Laki: 'klinac' koji je osmislio Oculus Rift [VIDEO]
Palmer Laki, pronalazač naočara za virtualnu stvarnost koje su osvojile svet, prošle godine je ostvario san kad je njegovu firmu kupio Facebook za više od dve milijarde dolara.
BiznisCentar.net

Poklanjamo
internet domene!
registracija domena
Biznis mali sadržaj
Beneficije Blogovi
Brending Domeni
Edukacija E-pošta
E-poslovanje HR
Razvoj biznisa Internet
Support Liderstvo
Marketing PR
Kupci Preduzetništvo
Zaposlenima Društvene mreže
Planiranje Početak
Poslovni događaji Planiranje
Prodaja Menadžment
Fizika budućnosti Fizika budućnosti
Autori: Mičio Kaku
Fizika budućnosti Fizika budućnosti
Autori: M. Kaku
Vrednovanje marke Vrednovanje marke
Autori: Dolly Predovic

Prodavnica softvera

Kaspersky Internet Security 2013 Kaspersky Internet Security 2013
Proizvođač: Kaspersky
Bitdefender Total Security 2013 Bitdefender Total Security 2013
Proizvođač: Bitdefender
ESET NOD32 Antivirus 5 ESET NOD32 Antivirus 5
Proizvođač: ESET
Pratite nas
Unapredite
svoje poslovanje
na Internetu
BiznisCentar.net web hosting
Web hosting
BiznisCentar.net web dizajn
Izrada web sajtova
BiznisCentar.net registracija domena
Registracija domena
BiznisCentar.net optimizacija sajta za pretrazivace
Internet marketing
VIDEO
Budweiser: Lost Dog reklama za Super Bowl 2015 [VIDEO] Budweiser: Lost Dog reklama za Super Bowl 2015 [VIDEO]
Posle ogromnog uspeha prošlogodišnje reklame za Super Bowl koja je snimljena u istom stilu, Budweiser ponavlja oprobani recept - #BestBuds i priča o prijateljstvu između psa i konja.
Kada vas Tesla Model S P85D zalepi za sedište... [VIDEO] Kada vas Tesla Model S P85D zalepi za sedište... [VIDEO]
Elon Musk je (za sada) maksimum svog preduzetničkog ludila pretočio u Tesla Model S P85D, superautomobil sa dva motora, pogonom na svim točkovima, tzv. 'tihom životinjom sveta električnih automobila sa 691 KS'.
Trkali se zec i Mercedes-Benz kornjača... [VIDEO] Trkali se zec i Mercedes-Benz kornjača... [VIDEO]
Mercedes-Benz je u najnovijoj reklami spojio naizgled nespojivo - kornjaču i neverovatni Mercedes-Benz AMG GT S.
Ostali video-sadržaji