Biznis Centar Economy.rs Diskusije Video Intervju Vreme O nama | Marketing | Economy.rs mobile Economy.rs za mobilne
Economy.rs marketing
VESTI BERZA RADA BIZNIS KATALOG BIZNIS MALI ŽIVOT I STIL SOFTVER EDUKACIJA KNJIGE POSLOVNI SERVISI

Economy.rs > Biznis mali > Upravljanje prodajom >


Neetičke prodajne prakse koje morate izbeći

Neetičke prodajne prakse koje morate izbećiIzreklamirali ste proizvod, zainteresovali potencijalne kupce i oni počinju da dolaze u vašu trgovinu. Šta dalje?

Sledeća je primena različitih i efikasnih prodajnih strategija kojima ćete prodati svoj proizvod i ostvariti profit. Ali postoje neke stvari koje uvek morate izbegavati kako ne biste izgubili kupca, a još gore, izgubili i potencijalne kupce zbog negativnih komentara.

Ne primoravajte kupca da kupi vaš proizvod

U nama južnim, turističkim državama poznate su strategije napadnih prodavaca i rastegljive, često cene koju možete menjati (cenjkati se) u zavisnosti od pregovora sa prodavcem. Istraživanja su pokazala da velika većina (2/3) kupaca ne voli nametljive, dosadne prodavce "bez mere" u komunikaciji i prodajnoj strategiji, već više prihvataju prodavce koji su ljubazni i predusretljivi, koji "predlažu" umesto što "nude".
Budite maksimalno ljubazni prema vašem kupcu i pokušajte da mu predočite sve kvalitete navedenog proizvoda, predložite mu da isproba navedeni proizvod, istaknite pozitivne osobine i naročito dodatne vrednosti proizvoda. Takođe, nekad možete istaći šta potencijalan kupac gubi ukoliko ne kupi željeni proizvod, ali je ovo vrlo komplikovana i opasna taktika.

Ne pokušajte da prodate loš proizvod

Možda i prvo pravilo prodaje, nikad ne pokušavajte da prodate loš, neispravan ili proizvod koji ne odgovara opisu – uvek možete da napravite više štete nego koristi.
Nezadovoljan kupac je noćna mora svakog prodavca jer, osim što može napraviti probleme prilikom povraćaja proizvoda, njegovo mišljenje može uticati i na druge potencijalne kupce da ne kupe vaš proizvod ili nikad ne uđu u vašu trgovinu.


Takođe, danas u vreme Interneta i kupaca koji većinom informacije o proizvodima traže i na Internetu, ostavljanje samo jednog negativnog komentara na sajtu proizvoda može napraviti nesagledive posledice.

Izbegavajte lošu korisničku podršku

Jedna od najvažnijih post-prodajnih strategija je i kvalitetan i efikasan korisnički servis ili podrška. Reklamacije su nešto što ne možete izbeći, ali dobra korisnička podrška može činiti i dodatno marketinško oružje kojim ćete zadržati (obavezno) i još proširiti poverenje kupca, a u nekim slučajevima, prodati i dodatne proizvode ili usluge.
Telefon, kontakt centar, elektronska pošta, forum na Internetu, Twitter kanal za podršku, Facebook stranica, poštanska adresa uz naravno kvalitetno osoblje koje će odgovoriti efikasno i, vrlo važno, brzo na probleme i pitanja kupaca.

Uvek više, nikad manje!

Veoma je važno da kupcu uvek dajete više od onog što ste obećali, nego manje čime biste veoma lako mogli izgubiti poverenje kupca. Uvek se držite onoga što ste obećali i, ne samo ispunite, nego i iznenadite kupca načinom, brzinom, spremnoću da zadovoljite potrebe kupca.

Uvek isporučite i prodajte ono što ste obećali

Ukoliko ste u katalogu naveli da dajete popust za navedeni proizvod, ispoštujte to i nemojte da vam pređu u naviku "napomene sivim fontom". Drugim rečima, ono što ste ponudili kupcu, uvek to mora da završi u rukama kupca, bez izuzetaka, moguće samo sa pozitivnim dodacima, i nikad drugačije nego što je navedeno.
U najblažem slučaju, možete izgubiti poverenje kupca i njegove negativne komentare, dok u najgorem, rizikujete tužbu i ispitivanje udruženja za zaštitu potrošača.

Postavio: Economy.rs. Pratite nas na Facebooku i Twitteru, kao i putem našeg mobilnog sajta

Najnoviji Biznis mali saveti

Nenad Blagojević proglašen za preduzetnika godineNenad Blagojević proglašen za preduzetnika godine
Nenad Blagojević, vlasnik Blanda iz Leskovca, ovogodišnji je nosilac prestižnog priznanja Blic
Novoosnovana komora malih i srednjih preduzeća predlaže ekonomske mere novoj vladiNovoosnovana komora malih i srednjih preduzeća predlaže ekonomske mere novoj vladi
Godinama privrednici pokušavaju da ostvare minimum uticaja na različite nivoe institucionalne vlasti i izvrše demokratizaciju industrijskih odnosa. Iz tih razloga osnovali smo prvu komoru privatnu Privrednu komoru malih i srednjih preduzeća i preduzetnika, rekao je danas predsednik Milan Knežević na otvaranju programske skupštine Komore.
Izvori finansiranja preduzetnikaIzvori finansiranja preduzetnika
Ukoliko ste preduzetnik i vlasnik malog ili srednjeg preduzeća kome su neophodni krediti, subvencije i drugi oblici finansiranja svog biznisa, predstavljamo vam Vodič kroz potencijalne domaće i inostrane izvore finansiranja.
Otvoren konkurs za preduzetničke eko-projekteOtvoren konkurs za preduzetničke eko-projekte
Konkurs „Zelene ideje“, koji nagrađuje najbolje inovativne preduzetničke eko-projekte, otvoren je drugu godinu zaredom.
Tinejdžer za šest meseci stvorio kompaniju vrednu milion funtiTinejdžer za šest meseci stvorio kompaniju vrednu milion funti
Džoš Valman počeo je da dizajnira robote kada je imao deset godina. Kada je imao 13 godina, poslao je svoju ušteđevinu od 500 funti i nacrte u Kinu kako bi iz njih napravili prave robotske komponente.
Kako je biti preduzetnica u SAD [INFOGRAFIKA]Kako je biti preduzetnica u SAD [INFOGRAFIKA]
Skoro 90% vlasnica malih preduzeća u Sjedinjenim američkim državama optimistično je u pogledu ekonomske perspektive svojih preduzeća tokom 2014. godine, što je rast od 8% u odnosu na prošlu godinu, pokazuje istraživanje Nacionalne asocijacije žena vlasnica malog biznisa (NAWBO) u kojem je učestvovalo preko 600 ispitanica.
Biznis baksuzi: Jedna greška ih koštala milijardiBiznis baksuzi: Jedna greška ih koštala milijardi
Ponekad bi bilo lepo imati kristalnu kuglu i zaviriti u budućnost. Tako bismo znali da li je odluka koju ćemo upravo doneti dobra ili velika greška. Tehnološka industrija puna je priča ljudi koji su se mogli da se obogate, ali jedan pogrešan potez u pravo vreme koštao ih je milijarde dolara.
Koje je boje vaš brend [INFOGRAFIKA]Koje je boje vaš brend [INFOGRAFIKA]
Logotipi su ključni deo brenda kompanija i oni pokušavaju da evociraju sve vrste emocija koje pomažu u stvaranju afiniteta prema tom brendu. Velike kompanije ovo znaju, i ulažu ogromne količine novca da bi bili sigurni da im njihovi logotipi donose prepoznatljivost.
Brazil: Poznati milijarder u 77. godini vežba, meditira i trenira boksBrazil: Poznati milijarder u 77. godini vežba, meditira i trenira boks
Poznati milijarder iz Brazila Abilio Diniz u svojoj 77. godini života aktivno se bavi sportom, a sudeći po njegovom izgledu treniranje je urodilo plodom, pa ovaj trgovac i vlasnik brojnih supermarketa izgleda kao tridesetogodišnjak i to u dobroj formi.
Ima 18 godina, bogatstvo od 30 miliona $ i dobar savet za vasIma 18 godina, bogatstvo od 30 miliona $ i dobar savet za vas
Verovatno ste već čuli za ovo čudo od deteta. Nik D'Aloisio imao je samo 17 godina kada je prodao svoju aplikaciju Summly Yahoo-u i zaradio 30 miliona dolara. Svoj uspeh proslavio je skromno - odlaskom na posao. Sada živi relativno normalan život u Londonu i završava školu.
BiznisCentar.net

Poklanjamo
internet domene!
registracija domena
Biznis mali sadržaj
Beneficije Blogovi
Brending Domeni
Edukacija E-pošta
E-poslovanje HR
Razvoj biznisa Internet
Support Liderstvo
Marketing PR
Kupci Preduzetništvo
Zaposlenima Društvene mreže
Planiranje Početak
Poslovni događaji Planiranje
Prodaja Menadžment
Alkohol – zamalo medicinski priručnik Alkohol – zamalo medicinski priručnik
Autori: Simon Borovjak
Oracle Database 11g: Nove osobine za administratore baza podataka i programere Oracle Database 11g: Nove osobine za administratore baza podataka i programere
Autori: Sam R. Alapati
Kako da montirate FILM sa Adobe Premiere PRO CS Kako da montirate FILM sa Adobe Premiere PRO CS
Autori: Ivan Đorđević

Prodavnica softvera

Kaspersky Internet Security 2013 Kaspersky Internet Security 2013
Proizvođač: Kaspersky
Bitdefender Total Security 2013 Bitdefender Total Security 2013
Proizvođač: Bitdefender
ESET NOD32 Antivirus 5 ESET NOD32 Antivirus 5
Proizvođač: ESET
Pratite nas
Unapredite
svoje poslovanje
na Internetu
BiznisCentar.net web hosting
Web hosting
BiznisCentar.net web dizajn
Izrada web sajtova
BiznisCentar.net registracija domena
Registracija domena
BiznisCentar.net optimizacija sajta za pretrazivace
Internet marketing
VIDEO
Aerodinamika Ford Mustanga GT [VIDEO] Aerodinamika Ford Mustanga GT [VIDEO]
Više nije dovoljno da automobil bude neviđeno brz, ili da izgleda sjajno, ili da troši jako malo goriva. Moderni automobili moraju da fasciniraju u svim ovim kategorijama, ali i više, zbog čega Fordov Mustang GT 2015 predstavlja jedan fantastičan izbor za ljubitelje moćnih mašina.
Šta je tvoj problem, pitaju te paraolimpijci [VIDEO] Šta je tvoj problem, pitaju te paraolimpijci [VIDEO]
Samsung, globalni partner Olimpijskog i Paraolimpijskog odbora u kategoriji opreme za mobilnu komunikaciju, predstavio je video kampanju pod nazivom What’s Your Problem? Sport Doesn’t Care.
Kroz oči sportiste: Vrtoglava vožnja bobom u Sočiju [VIDEO] Kroz oči sportiste: Vrtoglava vožnja bobom u Sočiju [VIDEO]
Met Mortensen, predstavnik Sjedinjenih Država u dublu boba na Olimpijskim igrama u Sočiju, odlučio je da pokaže koliko je njegova disciplina uzbudljiva.
Ostali video-sadržaji